Koktajle Bubble Tea coraz bardziej popularne

Autor: Redakcja
Data dodania: 21 czerwca 2012
Kategoria:
bubble-tea

bubble-tea

Yan Tea – Mix of Coctalis to pierwszy punkt sieci z koktajlami Bubble Tea, który powstał w CH w Szczecinie. Czy podbije serca polskich konsumentów jako alternatywa dla coca-coli i fanty?

Firma Yan Tea postanowiła wprowadzić powiew świeżości na rynku gastronomicznym i stworzyć sieć punktów sprzedaży Bubble Tea pod własną marką Yan Tea – Mix of Cocatails.

Pierwszy punkt już otwarty, kolejne w trakcie realizacji, w tym także dwa franczyzowe.

Jesteśmy jedną z pierwszych firm w Polsce, która wprowadza na rynek krajowy nowy produkt - rodzaj koktajlu o handlowej nazwie "Bubble Tea". Nasz produkt to koktajl przygotowywany na miejscu z zagranicznych i własnych półproduktów na bazie zdrowych, wyszukanych jakościowo herbat z dodatkiem mleka lub jogurtu w kompozycji z ponad stoma różnymi smakami. Do tego dodajemy niespotykane dotąd dodatki, jak np. popping boba, tapioka, żelki smakowe, itp. Całość jest serwowana na miejscu w specjalnych kubkach, zamykanych hermetycznie przykuwającymi uwagę maszynami. Atrakcją jest także konsumpcja napoju przez specjalną, grubą słomkę, przez którą wyławia się te smakowite dodatki – powiedziała Maria Huk, prezes zarządu spółki Yan Tea.

Firma stale poszukuje nowych lokalizacji. W kręgu zainteresowań są miejscowości powyżej 80 tys. mieszkańców i lokale przy ruchliwych ulicach o powierzchni min. 30 mkw. lub wyspy w galeriach handlowych. Franczyzobiorcy muszą liczyć się z kosztami inwestycji rzędu 50-150 tys. zł.

Jak uważa Maria Huk, koncept buble tea, który odniósł już sukces w Europie Zachodniej, także w Polsce ma ogromne szanse powodzenia. Koncept przyszedł do nas z Niemiec, gdzie rozwija w zaskakująco szybkim tempie – własne koktajle bubble tea wprowadziła tam już sieć McDonalds w kącikach McCafe. W opinii Marii Huk wprowadzenie produktu do polskich sieci restauracji i kawiarni to tylko kwestia czasu.

Na rynku pojawia się wiele firm, które próbują sił w otwieraniu niewielkich punktów sprzedaży buble tea. Obecnie działa już kilka sieci, w tym dwie zagraniczne, które funkcjonują na zasadzie udzielonej im masterfranczyzy. Jedną z nich jest sieć Bubblelogy.

Można więc liczyć, że po boomie na mrożone jogurty, przyjdzie boom na fantazyjne koktajle. Czas pokaże jak bardzo polski konsument lubi eksperymenty.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram