Kody rabatowe – zarabiaj, udzielając kupującym zniżek

Data dodania: 15 listopada 2019
Foto: pixabay.com

Czy z perspektywy sprzedawcy udzielanie klientom zniżek na swoje produkty lub usługi jest opłacalne? Okazuje się, że tak, szczególnie w dłuższej perspektywie. To element marketingowej strategii, która sprawia, że w przyszłości konsumenci chętniej wracają do "swojego" sklepu. Jest wiele sposób na zdobycie lojalności klienta. Jednym z nich jest udostępnianie kodów rabatowych.

Sklepów internetowych jest obecnie mnóstwo, dlatego ich właściciele szukają rozmaitych sposobów na promocję i przyciągnięcie klientów. Robią to wydając karty lojalnościowe, wdrażając programy rabatowe, akcje promocyjne i udzielając okresowych zniżek. Kupony rabatowe stanowią jeden z bardziej atrakcyjnych elementów tej strategii, ponieważ nie są ograniczone czasowo. Klienci mogą generować je na stronie Alerabat.com i od razu wykorzystywać na zakupy w sklepie, biorącym udział w akcji. Cała procedura jest niezwykle szybka i prosta – nie wymaga wcześniejszych rejestracji czy kupowania czasopism z papierowymi kuponami. O jej zaletach przeczytasz w artykule: https://facet.wp.pl/dlaczego-kampanie-rabatowe-oplacaja-sie-wlascicielom-e-sklepow-6068767185601153a.

Obniżanie cen sposobem na wzrost sprzedaży

Klientom można zaproponować rozmaite formy aktywności, które na dłużej zwiążą ich z konkretną marką i sprawią, że zechcą wrócić do sklepu w przyszłości. Do najpopularniejszych form budowania lojalności należą:

•    udzielanie rabatów za zapisanie się do subskrypcji newsletterów,
•    organizowanie okresowych akcji promocyjnych dla klubowiczów,
•    przydzielanie punktów za każde zakupy i możliwość ich późniejszej wymiany na rabaty,
•    udostępnianie kodów rabatowych.

Kupony ze zniżkami, które są dostępne częściej niż sezonowe wyprzedaże, to zachęta do zakupów. Im wyższa kwota zamówienia tym wyższy rabat. Wiedząc o tym, kupujący nie wędrują już do innych sklepów – kompletują koszyk dla całej rodziny, a przy płaceniu patrzą, ile na tych zakupach zaoszczędzili.

Zakupy a korzystanie z urządzeń mobilnych

Korzystając ze smartfonów i innych urządzeń elektronicznych z dostępem do Internetu, użytkownicy mogą szybko porównać ceny produktów w różnych sklepach internetowych. Dlatego nie warto deklarować, że dana oferta jest najtańsza, jeśli rzeczywiście tak nie jest. Dzięki kuponom rabatowym można faktycznie obniżyć koszt towarów czy usług, chwaląc się atrakcyjnym, rozbudowanym asortymentem w korzystnych cenach. Klienci korzystający z aplikacji zrzeszających sklepy oferujące zniżki i promocje, nieraz w ułamku sekund podejmują decyzję o tym, z której propozycji skorzystają. Dlatego znając postawy i oczekiwania konsumentów warto wyjść naprzeciw ich potrzebom i organizować promocje oraz oferować kupony rabatowe, jakich szukają.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram