Kobieta z temperamentem Mohito

Autor: Redakcja
Data dodania: 25 kwietnia 2008
Kategoria:
Artman wprowadza nową markę odzieżową.

Artman, kojarzony dotąd przede wszystkim z marką House, pod którą oferuje odzież dla modnych młodych konsumentów, wprowadza obecnie na rynek nowy brand Mohito. Pozycjonuje się on pomiędzy segmentami Fashion a Casual Stylish, i jest adresowany do niezależnych kobiet lubiących wygodny miejski szyk. Spółka planuje szybki rozwój sieci sprzedaży nowej marki. Do końca 2009 roku ma powstać 35 placówek Polsce oraz 15 na Słowacji, w Czechach i Rumunii.
Kobieta Mohito to osoba w wieku 25-35 lat, zorientowana na rozwój i karierę, preferująca aktywny, intensywny styl życia. Nie ma zobowiązań rodzinnych, traktuje codzienność z przymrużeniem oka - „lajtowo”, zabawowo.
Zgodnie z ideą twórców marki styl Mohito charakteryzuje kobiecość, wyczucie smaku, eklektyzm – umiejętność łączenia stylów, bezpretensjonalność i będąca ostatnio na topie naturalność. Nowy brand ma kusić klientki przystępnymi cenami. Marka ma się wyróżniać szeroką ofertą asortymentową koszul damskich, dzianin i basic’ów, zapełniając w ten sposób wciąż istniejącą na polskim rynku odzieżowym lukę towarową w tym zakresie.
Zachętą do zakupów ma być starannie zaprojektowana sala sprzedażowa, stanowiąca odzwierciedlenie osobowości i temperamentu konsumentek. Przemyślany koncept wizualizacji utrzymany będzie w klimacie nowoczesnego wnętrza, urozmaiconego stylowymi drewnianymi krzesłami i stołami. Inspirację do tego typu rozwiązań zostały zaczerpnięte z butików Paryża i Londynu, gdzie połączenia materiałów i systemów meblowych podkreślają wyjątkowość produktu. Wielkość placówek Mohito wahać się będzie między 200-250 m².
„Rosnące zainteresowanie modą i aktualnymi trendami oraz wzrost wydatków na odzież (wydatki Polek na ubrania rosną wprostproporcjonalnie do wzrostu zarobków), sprawiają, że takie marki jak Mohito mają duże szanse powodzenia na rynku. Na wybór marki odzieżowej przez polską konsumentkę wpływa popularność tejże marki oraz etnocentryzm konsumencki. Zarówno informacja o znanym, lubianym i doświadczonym w świecie mody właścicielu marki jak i fakt, że marka rozwijana jest w oparciu o rodzimy kapitał, powinny przyczynić się do powodzenia Mohito” – uważa Natalia Leśniewska, dyrektor ds. badań rynkowych z ARSS.
Najważniejsze wymagania, jakie musi spełnić marka odzieżowa wchodząca na polski rynek to znajomość trendów, dobra jakość odzieży, rozsądne ceny, niepowtarzalny koncept, niebanalny klimat zakupów oraz bardzo wysoki poziom obsługi. Wszystko wskazuje na to, że Artman zadbał, by spełnić te warunki.
Agata Zarębska, 25 kwietnia 2008

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Data dodania: 11 sierpnia 2022
Ponad połowa Polaków akceptuje pracę na czarno
Data dodania: 10 sierpnia 2022
Sieć Duży Ben ma już 250 sklepów
Data dodania: 9 sierpnia 2022
Franczyza czy własny biznes?
Data dodania: 8 sierpnia 2022
Franczyza na niepewne czasy

zobacz więcej

Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram