Kluby fitness „36minut”, czyli pomysł na zdrowy biznes

Data dodania: 27 czerwca 2018
Kategoria:
Foto: 36minut

Polski rynek usług fitness w dalszym ciągu jest niezwykle chłonny i gotowy na inwestycje. Kluby o niewielkiej powierzchni zyskują na popularności kosztem siłowni wielkopowierzchniowych. Co stoi za zmianami w strukturze całego sektora?

Odpowiedzią na to pytanie może być sukces „36minut” – sieci tzw. klubów butikowych, która dzięki swej innowacyjności rozwija się w systemie franczyzowym niezwykle dynamicznie. W niedalekiej przyszłości zamierza wkroczyć na rynek czeski i słowacki. Oferuje w swoich klubach trening obwodowy, odznaczający się wysoką efektywnością.

Inwestowanie w naszym kraju w branżę fitness nadal się opłaca. Jak wskazują coroczne raporty światowych firm consultingowych, popyt na usługi fitness w Polsce niezmiennie rośnie. Wpływ na ten trend ma przede wszystkim silne propagowanie aktywnego trybu życia i racjonalnego żywienia w środkach masowego przekazu. Przekłada się to na wzrost społecznej świadomości i uaktywnianie nowych grup docelowych.

Skoro do zagospodarowania mamy tak chłonną rynkową przestrzeń, nasuwa się pytanie, czy otwarcie siłowni pod własnym nazwiskiem gwarantuje nam z góry sukces? Często niestety nie. Monopolizacja sektora postępuje i właśnie teraz najlepiej oprzeć biznes na sprawdzonych, a także innowacyjnych rozwiązaniach. Obecnie dla klientów coraz bardziej liczy się wysoki standard obsługi oraz element odróżnienia od konkurencji, który skłoni ich do wyboru naszej oferty. Chcą mieć poczucie, że środki wydane na trening będą efektywną inwestycją długoterminową. Sieć klubów butikowych 36minut stanowi bardzo pożądane w branży połączenie sprawdzonego modelu biznesowego z wykorzystaniem najnowocześniejszej technologii.

Dlaczego warto zainwestować w koncept 36minut i jakie przewagi konkurencyjne go charakteryzują?

Przede wszystkim starannie opracowany i efektywnie zarządzany model franczyzowy sieci. Stałe wsparcie na każdym z etapów wdrażania franczyzobiorcy przekłada się na postępujący sukces marki. Odzwierciedlają go powstające regularnie nowe jednostki franczyzowe. Kluby sieci 36minut spotykane są nie tylko w dużych aglomeracjach, lecz także w mniejszych ośrodkach, gdzie cieszą się równie wysokim zainteresowaniem.

Niewielka powierzchnia lokalu, jak na klub fitness, który jest wymagany dla rozpoczęcia działalności. Bardzo korzystnie rozłożony stosunek średniej dziennej liczby odwiedzających względem metrażu klubu, przekłada się na wysoką stopę zwrotu inwestycji. Nie jesteśmy dzięki temu zmuszeni do ponoszenia nadmiernych kosztów z tytułu najmu.

Łatwy, bezpieczny, efektywny – tym charakteryzuje się idea ćwiczeń w sieci 36minut, gdzie trening trwa właśnie 36 minut. Odznacza się on bezpieczeństwem i w przypadku zachowania regularności bardzo wysoką efektywnością. Nadrzędnym celem jest satysfakcja klienta i sprawienie, że wizyty w klubie staną się dla niego przyjemnością.

Wykorzystanie najwyższej klasy sprzętu do ćwiczeń niemieckiego producenta milon. Marka jest światowym liderem w dziedzinie rozwiązań z zakresu inteligentnego treningu. Klubowicze korzystający z maszyn milon czują się bezpiecznie podczas ćwiczeń. Na podstawie danych z indywidualnej karty klubowicza, maszyna automatycznie dostosowuje swoje parametry do osoby, która w danej chwili na niej trenuje.

Zyskująca na popularności koncepcja tzw. treningu obwodowego. Polega ona na ustawieniu maszyn do ćwiczeń w okrąg, gdzie na danym urządzeniu ćwiczy jedna osoba po drugiej. System ten charakteryzuje się wysokim poziomem osiąganych rezultatów – wystarczą dwa treningi po 36 minut tygodniowo.

Stała obecność trenerów-fizjoterapeutów w klubach sieci 36minut jest nieodzownym elementem naszej strategii. Każdy z klubowiczów czuje się u nas komfortowo, mając poczucie, że jego postępy treningowe są na bieżąco analizowane. Poprawność wykonywania ćwiczeń  na maszynach milon jest dla nas podstawą, dlatego dbamy o najwyższe kwalifikacje personelu sieci.

Technologiczny ekosystem. Inteligentny system milon CARE – służący zarządzaniu treningami, aplikacja milon ME – przeznaczona dla klubowiczów w celu obserwacji postępów, czy milonizer – skaner dokonujący pomiaru ciała osoby ćwiczącej, stanowią doskonałe uzupełnienie działania rozmieszczonych w obwodzie maszyn milon. Dzięki połączeniu wszystkich elementów, system milon jest konceptem o najwyższym stopniu technicznego zaawansowania.

Popularność klubów butikowych, coraz bardziej zauważalna na polskim rynku usług fitness, jest w pełni uzasadniona. Zainwestowanie w ten sektor wymaga jednak zaangażowania ze strony franczyzobiorcy, który często jest zarazem osobą prowadzącą klub. W przypadku sieci 36minut kluczem do sukcesu będzie zbudowanie wśród klientów lojalnej społeczności, traktującej miejsce treningu także jako przestrzeń do spędzania wolnego czasu i nawiązywania nowych relacji.

Dołącz do newslettera

Copyright © ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Antygen.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design