Klinika La Perla będzie się rozwijać w modelu franczyzowym

Autor: Redakcja
Data dodania: 23 kwietnia 2014
Kategoria:
Klinika La Perla

- Rok 2013 był rokiem dopracowania modelu franczyzowego konceptu Beauty Box by Klinika La Perla i czasem poszukiwań kolejnych hoteli do współpracy w sprawie otwarć placówek SPA La Perla – mówi nam Kalina Ben Sira, prezes zarządu Kliniki La Perla.

W modelu franczyzowym chcemy się rozwijać dopiero od tego roku. Trudno dokładnie określić, jaki jest okres zwrotu inwestycji w otwarcie placówki pod naszą marką. Staramy się tak dobierać lokalizacje, aby był to maksymalnie rok – opowiada Kalina Ben Sira.

Zaznacza, że obecnie pod marką La Perla działa 6 placówek, które są oddziałami własnymi spółki. Jaka jest grupa docelowa marki?

Historia La Perla jest długa. Z upływem czasu strategia firmy się zmieniała. Kilka lat temu nasza oferta była produktem bardzo luksusowym, skierowana do ludzi zamożnych. Dziś wygląda to inaczej. Staramy się tak kształtować ofertę usług, aby była bardziej dostępna również dla klasy średniej. Oferta kierowana jest do ludzi, którzy cenią sobie luksus, komfort, najnowsze światowe trendy w chirurgii plastycznej, medycynie estetycznej, ale i do tych, którzy szukają relaksu, spokoju i nie mają tak zasobnego portfela – tłumaczy prezes Klinik La Perla.

Kalina Ben Sira, prezes Klinki La Perla Kalina Ben Sira podkreśla również, że firma oferuje rozbudowany system promocyjny. W 2014 roku funkcjonuje m.in. program „Testuj z nami” skierowany głownie do nowych klientów, którzy w ramach symbolicznej opłaty w wysokości 100 zł mogą skorzystać z zabiegów.

Ma to na celu przybliżyć naszą ofertę. Osoby, które od lat marzą np. o mezoterapii igłowej, a nie są w stanie sprostać wydatkowi powyżej 500 zł, mogą u nas ten zabieg przetestować po zarejestrowaniu się na naszej stronie www.la-perla.pl. Co miesiąc testujemy inny zabieg. Program obejmuje wszystkie nasze placówki – kontynuuje.

Podobnie mają działać też placówki franczyzowe. Każda przyłączająca się do sieci placówka uzyska dostęp do bazy danych, opracowanych systemów rabatowych. Będzie też uczestniczyć w zorganizowanych działaniach marketingowych i promocyjnych.

Jesteśmy chyba jedyną kliniką w sektorze beauty, która posiada ponad 20 m baner w samym sercu Warszawy, przy zbiegu ulic Marszałkowska i Aleje Jerozolimskie – dodaje Kalina Ben Sira.

W ocenie prezesa Kliniki La Perla, wśród klientów firmy dominują panie, ale te proporcje zmieniają się co roku. Panów jest coraz więcej. Po wykonaniu zabiegu nieinwazyjnego liftingu twarzy przez wzór męskiego charakteru Bogusława Lindę, ilość zabiegów wykonywanych przez panów z użyciem aparatu ultera wzrosła trzykrotnie. Efekt odmładzania po jednym takim zabiegu utrzymuje się nawet 7 lat. Wzrasta też zasobność portfela, świadomość ludzi i poczucie własnej wartości, a w ślad za tym wzrasta ilość wykonywanych zabiegów.

Fakt powstawania co roku kolejnych placówek La Perla świadczy nie tylko o coraz większym zainteresowaniem naszym produktem, ale również o świadomości i rozpoznawalności marki Klinika La Perla. Mimo że, w tym samym czasie powstają konkurencyjne gabinety. Jednak nie wszystkie zostają na tym konkurencyjnym rynku – podsumowuje Kalina Ben Sira.

Sieć Klinik La Perla oferuje nie tylko tradycyjne zabiegi chirurgii plastycznej, ale również zabiegi z zakresu kosmetologii Hi Tech, dzięki którym w nieinwazyjny sposób można udoskonalić twarz i ciało. W ostatnich trzech latach sieć Klinik La Perla powiększyła się o 3 placówki, które działają w Hotelu Grand Nosalowy Dwór Zakopane, Holiday Inn Józefów oraz w hotelu Hilton Warszawa.

Jeśli chcesz sprawdzić ofertę Klinik La Perla sprawdź w naszej bazie systemów franczyzowych.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram