W 2016 roku franczyzowa sieć Carte d'Or Cafe zwiększyła liczbę kawiarni o 17 lokalizacji. Na razie nie wiadomo ile lokali pojawi się w tym roku.
W ramach sieci partnerskiej Carte d'Or Cafe, na koniec 2016 roku działało 57 punktów (na koniec 2015 roku - 40 punktów). W tym roku marka jest ostrożna w planowaniu strategii rozbudowy sieci.
– Ciężko określić nam dokładną ilość kawiarni, które mogą powstać, ponieważ potencjalni franczyzobiorcy obawiają się planów rządu związanych z zakazem handlu w niedziele - co w przypadku naszych kawiarni może spowodować spadek obrotów. Jednak niezależnie od pomysłów rządu franczyza pozostanie naszym głównym kierunkiem rozwoju – mówi portalowi franczyzawpolsce.pl Artur Czoska, dyrektor ds. rozwoju sieci Carte d'Or Cafe.
Carte d'Or Cafe to innowacyjny koncept lodziarnio-kawiarni działający w oparciu o ogólnoświatową i silną markę. Przedsiębiorcy, którzy chcieliby otworzyć kawiarnię w ramach tego systemu muszą zainwestować co najmniej 150 tys. zł. Główne wymagania, jakie stawia franczyzodawca swoim przyszłym partnerom to dysponowanie odpowiednim kapitałem i chęcią do poszerzania horyzontów biznesu.