Ciepłe majowe słońce sprzyja dłuższemu przebywaniu na świeżym powietrzu. Podczas aktywnego odpoczynku chcemy nie tylko ugasić pragnienie, ale i napić się kawy czy wpaść na lody. Jedno i drugie oferuje polski koncept kawiarni sezonowej, który już działa w jednym z nadmorskich kurortów.
Sieć kawiarni Columbus Coffee to nie tylko punkty stacjonarne. Firma ma w swoim potrfolio również koncept sezonowy, który działa w jednym z nadmorskich kurortów.
– Kawiarnia w Międzyzdrojach jest kawiarnią własną, nie franczyzową, znajduje się na płycie Międzyzdrojskiego Molo, nad samą plażą. Działa od maja do października. W tym roku kawiarnia obchodzi pięciolecie działalności – mówi nam Tomasz Weczer, właściciel sieci Columbus Coffee.
Koncept sezonowy kawiarni Columbus Coffee to również oferta współpracy skierowana do franczyzobiorców. Taki punkt specjalizuje się w kawach mrożonych i tradycyjnych, lemoniadach, szejkach, lodowych smootisach. W tym roku po raz pierwszy kawiarnia na Molo sprzedawać będzie firmowe lody Columbus Coffee, produkowane tradycyjną metodą rzemieślniczą.
– Franczyzobiorcy zainteresowani otwarciem kawiarni sezonowej takiej jak w Międzyzdrojach, muszą liczyć się z inwestycją rzędu 150 tys. zł, a więc zdecydowanie niższą niż całoroczna kawiarnia, której koszt wynosi około 350 tys. zł netto – kontynuuje Tomasz Weczer.
Dodaje, że Columbus Coffee posiada kawiarnie franczyzowe w Krakowie, Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Zielonej Górze, Stargardzie i Kaliszu. Najnowsze franczyzowe lokalizacje to CH Morena Gdańsk, Biurowiec Tensor Gdynia, Biurowiec Alchemia Gdańsk oraz kawiarnia własna w CH Corso w Świnoujściu.