Sieć sklepów zoologicznych Kakadu postanowiła rozwijać się w systemie agencyjnym. Oferta skierowana jest do właścicieli sklepów zoologicznych oraz osób, które myślą o uruchomieniu tego typu biznesu.
Bez wątpienia na polskim rynku liderem jest sieć Kakadu, która obecnie posiada 38 placówek własnych. Wokół niej działają także setki małych sklepików, które powodują duże rozdrobnienie rynku. Z danych szacunkowych wynika, że w Polsce jest około 3 tys. sklepów zoologicznych. Liczba tych zrzeszonych obecnie w największych sieciach przekracza setkę. Z danych przedstawicieli branży wynika, że polski rynek zoologiczny ma wartość ponad 2 mld zł. Do tego eksperci uważają, że polski rynek ma wciąż gigantyczny potencjał.
Dlatego też przedstawiciele sieci Kakadu upatrują szansę na rozwój i częściowe chociażby skonsolidowanie rynku pod jednym znanym szyldem.
System agencyjny Kakadu to świetny pomysł na biznes w czasach, w których branża zoologiczna jest jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się w Polsce i Europie. Ten rodzaj współpracy umożliwi dostęp do budowanego przez nas wiele lat know-how sieci Kakadu - mówi Paweł Bydliński, menedżer działu ekspansji w spółce Kakadu.
Sklepy własne Kakadu zlokalizowane są w największych miastach w Polsce. Natomiast agent może przyłączyć się do sieci z miejscowości liczącej min. 50 tys. mieszkańców. W tym celu musi dysponować lokalem o powierzchni od 50 do 150 m2 usytuowanym przy głównej ulicy handlowej na parterze z witryną lub w centrum handlowym.
Firma nie pobiera opłat za przystąpienie do sieci. Oprócz sklepów agencyjnych, sieć nadal będzie rozwijać placówki własne.
Zobacz nasz katalog sieci franczyzowych i upewnij się która franczyza będzie dla Ciebie najlepsza.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji