Kąciki kawowe najpopularniejsze

Autor: Redakcja
Data dodania: 7 czerwca 2011
Kategoria:
ComfortExpress_tablica_reklamowa

ComfortExpress_tablica_reklamowa

ComfortExpress, który rozwija kilka sieci specjalizujących się w obsłudze podróżnych, ocenia, że perspektywy najbardziej prężnego rozwoju stoją przed kącikami kawowymi na stacjach paliw.

Pierwszym projektem firmy ComfortExpress były hotele pod tą samą marką, dziś posiada ona już sześć takich obiektów działających na zasadzie franczyzy. Rozpoczęła również wdrażanie kolejnych konceptów, które zaowocowały otwarciem trzech restauracji ComfortRestaurant oraz dwóch kącików kawowych ComfortCaffe.

- Nasze marki wzajemnie się uzupełniają. Nasi klienci docelowi to przede wszystkim właściciele stacji benzynowych, którzy planują wybudowanie hotelu lub stworzenie kompleksowego MOPa (Miejsce Obsługi Podróżującego). Niekoniecznie jednak trzeba od razu myśleć o dużej inwestycji. Wielu z naszych partnerów, z którymi toczą się rozmowy, posiada już własny hotel, ale chce skorzystać na tym, co nazywamy siłą sieci, czyli obrandowaniu i działaniach komunikacyjno – promocyjnych, a także kompleksowej obsłudze po nawiązaniu współpracy - wyjaśnia Wioletta Kastrau, dyrektor handlowa ComfortExpress.

CE wyróżnia się na rynku tym, że oprócz tradycyjnych dób hotelowych oferuje klientom dziesięciogodzinne pobyty, co oznacza, że mogą oni rozliczyć się na podstawie faktycznej długości pobytu w hotelu. Zainteresowanie budową oraz przyłączaniem istniejących obiektów do sieci ComfortExpress oraz ComfortRestaurant jest duże. Niemniej jednak to kąciki kawowe mogą być najbardziej dynamicznie rozwijającą się siecią należącą do spółki.

- Rynek w tym obaszarze wciąż jest nienasycony. Sprzedaż kawy stale wzrasta i można śmiało powiedzieć, że zajęcie się samymi kącikami jest pomysłem na dobry biznes. Między innymi dlatego właśnie ComfortCaffe jest tak istotnym elementem naszej sieci. Mamy doskonałej jakości produkt, ale prócz niego zapewniamy świetne warunki leasingu sprawiające, że do sieci można dołączyć bez konieczności posiadania początkowego wkładu własnego. Biorąc pod uwagę te czynniki, najszybciej rozwijającą się marką może być ComfortCaffe, gdyż trendy obecnie panujące gwarantują szybki zwrot inwestycji - zauważa Wioletta Kastrau.

Do wszystkich swoich projektów ComfortExpress poszukuje lokalizacji przy ruchliwych trasach komunikacyjnych. Koszty inwestycji w hotel bądź restaurację szacowane są indywidualnie.

comfortexpress- Z pewnością wiele zależy od wstępnego audytu przeprowadzonego przez naszych specjalistów. Koszt zaadoptowania hotelu jest zwykle większy od kosztu przystosowania restauracji na ok. 40 osób. Całkowite wyremontowanie takiej restauracji to niecałe 50 tys. złotych, ale w obydwu przypadkach musimy pamiętać, że pomagamy naszym partnerom w pozyskiwaniu środków unijnych, a znaczne koszty obrandowania leżą po naszej stronie. Zapewniamy również opracowania graficzne materiałów promocyjnych, bezpłatne audyty i szkolenia oraz sprzęt i system informatyczny. Ostatecznie w dany obiekt wkładamy niemal tyle samo środków finansowych co nasz partner - wyjaśnia dyrektor handlowa ComfortExpress.

Dołącz do newslettera

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram