Jest plan rozwoju Chłopskiego Jadła

Autor: Redakcja
Data dodania: 26 września 2011
Kategoria:
chlopskie_jadlo

chlopskie_jadlo

Sfinks chce rozwijać trochę zaniedbywaną do tej pory sieć. Podobnie jak w przypadku dwóch pozostałych marek – Sphinx i Wook – zamierza robić to przy udziale franczyzobiorców.

- Planujemy zmianę wystroju, zmianę loga, pełne przepozycjonowanie z segmentu premium do casual dining oraz odmłodzenie profilu klienta. Obecnie w lokalach jadają głównie zagraniczni turyści oraz osoby powyżej 35. roku życia. Chcemy, by częściej zaglądali do nas młodzi ludzie, w wieku 25+ – mówi Sylwester Cacek, prezes Sfinks Polska SA.

Pod szyldem Chłopskie Jadło działa obecnie 9 restauracji, w pierwszym półroczu 2011 roku ich przychody były o ok. 11 proc. niższe niż rok wcześniej. Zdaniem obecnego zarządu Sfinksa, jest to wynik wcześniejszych zaniedbań i braku działań odświeżających markę. Dopiero niedawno takie działania zostały podjęte. Zapoczątkowały je nowe pozycje w menu, takie jak steki. Planowane są także intensywne działania marketingowe promujące markę i jej ofertę.

- Chcemy wykorzystać potencjał, jaki daje nam fakt, że jesteśmy właścicielami aż trzech sieci. Największa z nich – Sphinx – posiada bazę 500 tys. klientów, wśród których możemy promować także ofertę Chłopskiego Jadła – mówi Cacek.

Obecnie 6 lokali Chłopskie Jadło prowadzonych jest przez franczyzobiorców, zaś 3 to restauracje własne spółki. W ostatnim czasie zaniechała ona rozwoju sieci i sprzedaży franczyz. Jednak po wdrożeniu zapowiadanych zmian Sfinks zamierza uruchamiać koncept w kolejnych lokalizacjach. Podobnie jak w przypadku Sphinx'a i Wooka, koncept Chłopskie Jadło także zostanie zaoferowany nowym franczyzobiorcom.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 28 września 2022
Analiza założeń do projektu ustawy o umowie franczyzy
Data dodania: 2 września 2022
Piękno i pieniądze
Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram