Po otwarciu nowych sklepów w Opolu Lubelskim, Łodzi oraz w Piotrkowie Trybunalskim, sieć Pepco liczy 175 sklepów. Do końca roku 2009 firma chce przekroczyć liczbę 180 placówek.
PEPCO to ogólnopolska sieć sklepów dyskontowych, oferujących artykuły odzieżowe oraz artykuły przemysłowe codziennego użytku w myśl hasła „Więcej za mniej…codziennie!”.
Jest to jedyny tego typu operator niespożywczy w Polsce. PEPCO Poland Sp. z o.o. jest jedną ze spółek, należących do grupy firm holdingu inwestycyjnego Pepkor.
PEPCO Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu jest wyłącznym właścicielem wszystkich sklepów sieci, powstających pod marką PEPCO. Zarządza istniejącymi sklepami oraz ustala strategię otwarć nowych placówek (w najmowanych przez PEPCO lokalach).
W związku z coraz większym zainteresowaniem Polaków sklepami dyskontowymi o profilu niespożywczym, (które od lat rozwijają się bardzo dynamicznie w USA czy krajach Europy Zachodniej), firma chce każdego roku powiększać swój udział w rynku. W tym celu będzie otwierać kolejne placówki sieci. Od samego początku istnienia firmy, plany PEPCO Poland skupiały się na dopasowaniu oferty optymalnej dla polskiego klienta i tworzeniu sklepów niedrogich, samoobsługowych, z lokalizacją w centrach miast lub centrach handlowych, gdzie wraz z sąsiadującymi operatorami spożywczymi składa się na kompleksową ofertę handlową. Taki model sklepu zapewnia wygodne zakupy na „każdą kieszeń”, oferując niskie ceny i szeroki asortyment - dla wszystkich.
Dzięki ukierunkowaniu na optymalne zarządzanie siecią oraz intensywną ekspansję, firma skutecznie realizuje założone cele strategiczne, dotyczące sprzedaży oraz rozwoju. Model budowy sieci został oparty na programie 35-45 otwarć rocznie.
Zobacz nasz katalog sieci franczyzowych i upewnij się która franczyza będzie dla Ciebie najlepsza.