Karol Świtała, współwłaściciel firmy rozwijającej sieć JEM SUSHI zaznacza, że rośnie nie tylko grupa zadowolonych gości jego restauracji, ale i przedsiębiorców chcących otworzyć taki lokal w oparciu o franczyzę.
Firma od pięciu lat działająca na rynku gastronomicznym, rozwój we franczyzie rozpoczęła na początku tego roku. Pod tą marką działa już pierwszy lokal należący do franczyzobiorcy.
– Mamy też kolejnego kandydata, który chce otworzyć restaurację w ramach naszej sieci. Obecnie jesteśmy na etapie poszukiwania odpowiedniego lokalu w Opolu. Planujemy też otworzyć franczyzowy lokal w Słupsku – mówi Karol Świtała.
Zauważa także, że wśród klientów jego lokali dominuje grupa osób stawiających na zdrowe odżywianie.
– Podążamy za tym trendem, uwzględniając upodobania klientów w swoim menu. Do naszej stałej oferty wprowadziliśmy m.in. zestawy „sushi fit" ze zdrowymi, ekologicznymi składnikami – kontynuuje nasz rozmówca.
Dodaje, że moda na zdrowy tryb życie, a co za tym idzie – zdrowe odżywianie trwa już na tyle długo, że stała się rzeczywistością. Jeżeli ktoś zdrowo się odżywia, to nie zmienia swoich nawyków żywieniowych z dnia na dzień. To daje pewność restauratorom, że działają na dojrzałym rynku, a zapotrzebowanie na ich ofertę będzie rosło.