Jedno miejsce, setki możliwości

Data dodania: 22 marca 2022
Kategoria:

Marka VOX ma na swoim koncie kolejny jubileusz – 20. edycję Targów VOX. Wydarzenie organizowane jest dla klientów biznesowych oraz partnerów franczyzowych. Za ich pomocą VOX jako dystrybutor drzwi i podłóg tworzy okazję do spotkań, rozmów i zawierania nowych umów.

Po ubiegłorocznej edycji, która odbyła się w całości online, był to powrót do spotkań i rozmów na żywo. Wydarzenie poprowadził znany dziennikarz i konferansjer Ireneusz Bieleninik.

Targi VOX to najważniejsze w roku spotkanie dla sektora B2B, a dla nas, jako VOX, okazja do bliższego poznania naszych partnerów, klientów, do wysłuchania uwag, sugestii i otwartej wymiany zdań – mówi Anna Szczepaniak, marketing manager VOX. – Na targach nie tylko zawieramy nowe kontrakty handlowe, ale też rozmawiamy o tym jak rozwijać się będzie branża oraz o wyzwaniach, jakie stawia przed nami rynek.

Porozmawiajmy o biznesie

Targi VOX to spotkanie B2B, którego celem jest prezentacja nowości rynkowych z kategorii drzwi i podłóg, zawieranie nowych kontraktów handlowych i dokonywanie zakupów. To tutaj przedstawiciele salonów VOX z ofertą drzwi i podłóg, sieci sklepów partnerskich Majster Plus oraz sklepów niezależnych mogą wymieniać się doświadczeniem, rozmawiać o planach i wzajemnie inspirować się do dalszych wspólnych działań. W porównaniu do poprzednich edycji, które miały miejsce w trzech lokalizacjach, Targi VOX 2022 gościły w jednym mieście – w Łodzi. Dla tych, którzy nie mogli osobiście dołączyć tego dnia, wydarzenie było streamingowane na specjalnie uruchomionym kanale.

  • Cieszymy się, że ponownie możemy zaprosić naszych klientów „do siebie”, pokazać nowości produktowe i podzielić się wiedzą – mówi Marcin Zieleśkiewicz, dyrektor ds. sprzedaży hurtowej VOX i Majster Plus. – Słyszymy od nich (red. klientów), że to idealna okazja, by spotkać się i po prostu porozmawiać, wymienić się doświadczeniami. I to wszystko jest możliwe właśnie podczas Targów VOX.

W świecie VOX

W targach udział wzięło ponad 200 firm reprezentowanych przez blisko 600 osób. Wynik ten wyraźnie potwierdza chęć spotkań na żywo po dwuletniej przerwie. Swoją ofertę przedstawiło 25 wystawców. Na stoisku handlowym gospodarza Targów nie zabrakło dobrze znanych produktów, jak i nowości rynkowych. Marka zaprezentowała ofertę drzwi wewnętrznych m.in. z kolekcji Fina, Supri, Fresto, Rimo czy Nordia, podłóg, w tym paneli podłogowych Querra, Querra WR i Skandinavien, systemów ściennych Kerradeco i Linerio oraz listew przypodłogowych. Nie zabrakło również strefy chilloutu, w której goście mogli rozsiąść się w wygodnych fotelach i napić się przygotowanej przez baristę kawy. Swoją ekspozycję miała również marka Vilo, która w 2018 roku dołączyła do Grupy Kapitałowej VOX.

Dużym zainteresowaniem cieszyła się strefa VOXBOX, autorskiego programu do samodzielnej aranżacji wnętrz. Każdy chętny mógł z bliska przyjrzeć się procesowi urządzania wnętrz, a następnie za pomocą okularów VR odbyć po nich wirtualny spacer. VOXBOX aktualnie jest dostępny w 70 salonach mebli w Polsce, z czego w 30 można skorzystać właśnie ze specjalnych okularów.
Tak, jak w poprzednich edycjach między wystawcami toczyła się rywalizacja na wartość zamówień na Giełdzie VOX. Do wygrania były atrakcyjne nagrody m.in. laptop, hulajnoga czy kamery samochodowe. Zasady były proste – zwycięzcą została firma, która w trakcie targów odnotowała największą liczbę transakcji.

Nie tylko praktyka

W zeszłym roku, z uwagi na sytuację epidemiologiczną targi zostały w całości przeniesione do sieci. Wtedy centrum wydarzeń stanowiło Studio Targowe, w którym pojawili się prelegenci – eksperci branżowi oraz goście specjalni. Prelekcje cieszyły się dobrymi opiniami wśród oglądających, dlatego VOX ponownie zdecydował się na ich organizację – tym razem w realu. Na scenie w Łodzi pojawili się eksperci branżowi Grupy VOX. Arkadiusz Śmiłowski, Dyrektor Kategorii Drzwi i Podłóg przedstawił ofertę marki VOX, z kolei Piotr Szczęśniak, Product Manager opowiedział o tym, jak kształtują się ceny podłóg, dlaczego rosną i jaka jest tendencja. Praktyczną wiedzą podzieliły się prawniczki Anna Pilichiewicz i Anna Skubiszyńska.

  • Za pomocą prelekcji chcieliśmy zainteresować naszych klientów tym, co mamy do powiedzenia zarówno o nowościach i dynamicznie zachodzących na rynku zmianach, jak i kwestiami, które mogą być dla nich niezwykle istotne, np. jak rozróżnić rękojmię od gwarancji. Spotkało się to z zainteresowaniem, dlatego też postanowiliśmy przenieść prelekcje do najnowszej edycji targów – powiedział Piotr Szczęśniak, Product Manager w Grupie VOX i jeden z prelegentów. – Klienci wykazują zainteresowanie i sygnalizują nam, że z chęcią słuchają naszych wystąpień.

Siła tkwi w partnerstwie

Wśród wystawców znaleźli się wieloletni partnerzy marki VOX, m.in. POL-SKONE, DRE, Hörmann, Egger, Polstar czy Krono Original. Dla większości były to kolejne targi, a niektórzy towarzyszą VOX już od pierwszej edycji, co doskonale świadczy o silnym partnerstwie i wzajemnym zaufaniu. Sami wystawcy zgodnie chwalą wieloletnią współpracę z marką VOX.

  • Targi VOX wyróżniają się kameralną atmosferą, która pozwala na bliższy kontakt z klientem. Bardzo to doceniamy jako handlowcy, a potwierdzają to chociażby liczby. Najprawdopodobniej z uwagi na to, że spotkaliśmy się jednego dnia w jednej lokalizacji, odnotowaliśmy rekordową liczbę transakcji – mówi Kamil Sendyk, przedstawiciel handlowy POL-SKONE, producenta drzwi i okien drewnianych. Zainteresowanie naszym stanowiskiem było bardzo duże, więc jesteśmy z tegorocznej edycji targów bardzo zadowoleni.

Producenci drzwi i podłóg na swoich stanowiskach prezentowali przede wszystkim nowości, choć nie zabrakło również flagowych produktów. Jedne i drugie cieszyły się dużym zainteresowaniem wśród potencjalnych klientów.

  • Z roku na rok obserwujemy duży postęp jeśli chodzi o wygląd stoisk czy przede wszystkim jakość organizacji, która stoi na najwyższym poziomie. Co dla nas ważne to widoczne duże zainteresowanie ze strony klientów i aż chciałoby się, żeby takie targi były częściej organizowane – powiedział Maciej Oszuścik, przedstawiciel handlowy marki Krono Original, oferującej podłogi laminowane.

Formuła Targów VOX z roku na rok ulega zmianie, wciąż przyciągając rzesze uczestników. Nie inaczej było podczas 20. edycji, którą można podsumować jednym słowem: sukces. Nabyta wiedza i doświadczenie pomogą w wyciągnięciu wniosków, o których VOX i partnerzy marki będą mieli szansę podyskutować podczas kolejnej edycji wydarzenia w 2023 roku.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design