Jean Louis David minimalnie, ale w górę

Autor: Redakcja
Data dodania: 23 listopada 2011
Kategoria:
JLD_salon-1Liczba salonów sieci w tym roku się nie zmieniła, ale działające punkty odnotowały kilkuprocentowy wzrost obrotów.

Jean Louis David to francuska marka sieci salonów fryzjerskich, których na świecie działa już ok. tysiąca. W naszym kraju ich liczba zatrzymała się na razie na 32. - Sytuacja  w tym roku jest trudna, niemniej udało nam się zwiększyć przychody o 2 proc. na tych samych salonach – mówi Tomasz Bączyk, członek zarządu Provalliance Poland, firmy odpowiedzialnej za rozwój JLD w Polsce.

Salony Jean Louis David obecne są w naszym kraju wyłącznie w dużych miastach, powyżej 300 tys. mieszkańców, gdyż tylko one mają, w ocenie organizatorów sieci, odpowiedni potencjał, by zapewnić placówce zyskowność. Na inwestycję w taki salon trzeba przeznaczyć ok. 350 tys. zł, zaś jej zwrotu można oczekiwać w okresie ok. 3 lat. Obecnie 9 salonów sieci działa na zasadzie franczyzy. Na początku przyszłego roku mają ruszyć dwa kolejne w tej formule.

Jean Louis David jest jedną z największych sieci salonów fryzjerskich rozwijających się poprzez franczyzę w naszym kraju. Do czołówki zalicza się także Trendy Fashion Hair, Berendowicz & Kublin oraz Camille Albane. Konkurencja na rynku franczyzodawców z branży się zaostrza, w tym roku do ich grona dołączyły trzy nowe firmy: polskie Stile Unico i Atelier Fryzjerskie Vici oraz hiszpańska Marco Aldany.

Joanna Cabaj - Bonicka

Dołącz do newslettera

zobacz więcej

Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram