Jean-Claude Biguine - franczyza w kosmetyce

Autor: Redakcja
Data dodania: 16 stycznia 2009
Kategoria:
biguine1.jpg
Kolejna zagraniczna firma działająca w branży usług kosmetycznych z zainteresowaniem spogląda na potencjał polskiego rynku.


Jean-Claude Biguine to funkcjonujący od 15 lat francuski koncept kosmetyczny świadczący usługi w zakresie kompleksowej pielęgnacji urody w oparciu o tzw. centra urody skupiające w jednym miejscu wszystkich specjalistów zajmujących się dbaniem o nienaganny stan i wygląd twarzy, dłoni, ciała oraz włosów swoich klientów i klientek.
Oprócz oferowanego w salonach zakresu usług we wszystkich placówkach sieci można się również zaopatrzyć w profesjonalne kosmetyki marki Biguine przeznaczone do pielęgnacji domowej.
biguine4.jpgAktualnie firma zatrudnia 2000 pracowników i posiada 315 salonów z czego 180 we Francji i 135 poza jej granicami, w takich krajach jak: Belgia, Włochy, Japonia, Kazachstan, Rosja, USA, Indie, Maroko czy Szwajcaria. W sumie placówki franczyzowe sieci Jean-Claude Biguine rozwijają się na terenie 12 krajów. Sieć posiada również 5 placówek szkoleniowych we Francji, Włoszech, Japonii, Belgii i w Indiach, w których franczyzobiorcy oraz ich pracownicy mają możliwość systematycznego doszkalania swoich umiejętności.
Firma kładzie duży nacisk na komunikację on-line. W tym celu został stworzony specjalny system szkoleniowy (e-learning), który pozwala wszystkim franczyzobiorcom na znalezienie wyjaśnień technicznych dotyczących cięcia włosów, balejażu, makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała.
biguine3.jpgWszyscy franczyzobiorcy sieci Jean-Claude Biguine mają możliwość funkcjonowania w ramach ukształtowanego systemu posiadającego międzynarodową renomę. Jak zapewnia organizator systemu franczyzobiorcy mogą liczyć na pomoc centrali sieci w znalezieniu odpowiedniego lokalu, w którym będzie prowadzona działalność, źródeł finansowania, a także w projektowaniu i wykonaniu wystroju wnętrz.
Grupa Jean-Claude Biguine obecnie poszukuje niezależnych inwestorów zainteresowanych otwarciem w swoich krajach salonów lub centrów urody na zasadach licencji master, bądź licencyjnym rozwijaniem linii produktowych Biguine.
Spoglądając na polski rynek usług kosmetycznych łatwo zauważyć, że jeszcze wciąż jest na nim sporo miejsca dla nowych graczy. Szczególnie, że stosunkowo niewiele salonów działających w naszym kraju łączy w swojej ofercie usługi związane zarówno z pielęgnacją twarzy i ciała jak i z pielęgnacją włosów. Wzrastające tempo życia powoduje, że nawet w takiej oazie ciszy, spokoju i relaksu jaką powinny być  salony urody czas również odgrywa rolę i niebagatelne znaczenie ma to, że podczas jednej wizyty klienci mogą skorzystać z szerokiej gamy oferowanych usług.
Niewątpliwie dodatkowym atutem firmy jest także bogata linia profesjonalnych kosmetyków pielęgnacyjnych i kolorowych przeznaczonych do domowego użytku, firmowana marką Biguine.
Wydaje się więc, że oferta sieci Jean-Claude Biguine może stanowić interesującą propozycję dla wszystkich tych, którzy planują w najbliższym czasie spróbować swoich sił w branży usług kosmetycznych lub tych, którzy zamierzają umocnić lub zdywersyfikować swoją dotychczasową działalność.
Katarzyna Strzyż , 16 stycznia 2009 r.

Dołącz do newslettera

zobacz więcej

Data dodania: 28 września 2022
Analiza założeń do projektu ustawy o umowie franczyzy
Data dodania: 2 września 2022
Piękno i pieniądze
Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram