Jawa chce mieć 700 placówek

Autor: Redakcja
Data dodania: 19 listopada 2014
Kategoria:
Foto: Drogeria Jawa

Wojciech Radliński, prezes sieci Drogerie Jawa zapowiedział dalszy rozwój sklepów franczyzowych. W 2015 roku pod wspólnym szyldem ma działać 700 placówek.

W przyszłym roku Jawa chce mieć pod swoim szyldem 700 placówek. Główne cele sieci to także wzrost sprzedaży o 30% i wzrost marży o 3%. Marka będzie się rozwijała we wszystkich swoich formatach – drogerii własnych, franczyzowych i zintegrowanych. Szczególnie stawia jednak na zarządzanie stoiskami kosmetyczno-chemicznymi w sklepach wielobranżowych w ramach projektu Jawa Czysto i Pięknie. Sieć intensywnie rozwija także marki własne.

Jak podaje operator sieci Drogerii Jawa, na koniec września 2014 roku pod wspólnym szyldem działało 411 sklepów. Drogerie Jawa to projekt detaliczny organizowany przez spółkę Komplex Torus. Jej oferta jest adresowana zarówno do osób szukających pomysłu na własny biznes, jak i prowadzących drogerię lub stoisko chemiczno - kosmetyczne w markecie spożywczym. 

Zainteresowanych współpracą partnerską z marką Drogerie Jawa zapraszamy do naszej bazy systemów sieciowych.

INK 

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram