Wojciech Radliński, prezes sieci Drogerie Jawa zapowiedział dalszy rozwój sklepów franczyzowych. W 2015 roku pod wspólnym szyldem ma działać 700 placówek.
W przyszłym roku Jawa chce mieć pod swoim szyldem 700 placówek. Główne cele sieci to także wzrost sprzedaży o 30% i wzrost marży o 3%. Marka będzie się rozwijała we wszystkich swoich formatach – drogerii własnych, franczyzowych i zintegrowanych. Szczególnie stawia jednak na zarządzanie stoiskami kosmetyczno-chemicznymi w sklepach wielobranżowych w ramach projektu Jawa Czysto i Pięknie. Sieć intensywnie rozwija także marki własne.
Jak podaje operator sieci Drogerii Jawa, na koniec września 2014 roku pod wspólnym szyldem działało 411 sklepów. Drogerie Jawa to projekt detaliczny organizowany przez spółkę Komplex Torus. Jej oferta jest adresowana zarówno do osób szukających pomysłu na własny biznes, jak i prowadzących drogerię lub stoisko chemiczno - kosmetyczne w markecie spożywczym.
Zainteresowanych współpracą partnerską z marką Drogerie Jawa zapraszamy do naszej bazy systemów sieciowych.
INK