Jakie perspektywy ma agent kredytowy

Autor: Redakcja
Data dodania: 19 maja 2015
Kategoria:
Foto: Dariusz Polak, Dyrektor ds. Marketingu w GTF

Foto: Dariusz Polak, Dyrektor ds. Marketingu w GTF

Rynek pośrednictwa finansowego w Polsce jest młodym rynkiem. Z jednej strony obiecuje wielkie możliwości rozwoju, zaś z drugiej jest zależny od ogólnej koniunktury gospodarczej. Dlatego wielu niezależnych doradców decyduje się na działalność w grupie.

To, że branża finansowa cieszy się zainteresowaniem ze strony franczyzobiorców widać na przykładzie rozwoju sieci placówek bankowych. Jednak współpraca z bankiem to nie jedyna opcja rozwoju dla przedsiębiorczych finansistów.

Notujemy duże zainteresowanie współpracą z Górnośląskim Towarzystwem Finansowym (GTF). Zgłaszają się do nas zarówno osoby posiadające doświadczenie, jak i dopiero planujące rozpoczęcie własnej działalności w branży finansów. Dostrzegamy wzrost zainteresowania pracą w tym zawodzie – mówi nam Dariusz Polak, Dyrektor ds. Marketingu w GTF.

Współpraca Górnośląskiego Towarzystwa Finansowego z agentami kredytowymi polega na nawiązaniu długofalowych relacji biznesowych, które pozwalają partnerom na zdobycie odpowiedniego wynagrodzenia za wykonaną pracę. Agenci otrzymują od know-how, dostęp do produktów, wsparcie marketingowe, doradztwo biznesowe, dostęp do szkoleń merytorycznych i produktowych, czyli wszelkie narzędzia pozwalające osiągać jak najlepsze wyniki, a także umożliwiające profesjonalną obsługę klienta.

Na terenie całego kraju stworzyliśmy sieć lokalnych, niezależnych biur pośrednictwa finansowego, którą nieustannie koordynujemy i powiększamy. Agenci są naszymi reprezentantami, którzy odpowiadają za bezpośredni kontakt z klientem. Dodatkowo, poza prowizją otrzymywaną za pracę, stawiamy także na motywację partnerów, którzy mają szansę uczestniczyć w wielu konkursach sprzedażowych, gdzie nagrodami są karty paliwowe oraz vouchery do salonu meblowego Black Red White, pomagające urządzić profesjonalne biuro. Nasi agenci uczestniczą także w programie partnerskim PROspero, w którym zebrane punkty zamieniane są na atrakcyjne nagrody. Do wyboru dajemy ponad 400 propozycji – kontynuuje Dariusz Polak.

GTF nie zapomina także o takich aspektach jak wypoczynek. W ramach nagród przewiduje wycieczki do Pragi, Laponii, Chin czy Szwajcarii. Obecnie współpracuje z ponad 1,2 tys. agentami oraz ma ponad 1,8 tys. punktów sprzedaży na terenie całego kraju.

Planujemy dalszy rozwój naszej sieci w kierunku, w którym podążamy od lat. Stawiamy zarówno na poszerzenie oferty dla klientów, dostępności biur pośrednictwa poprzez otwieranie kolejnych placówek, ale także na dobre relacje z współpracującymi agentami. Przygotowujemy nowe programy motywacyjne, które wzmacniają nie tylko relacje pomiędzy partnerami, ale także całą spółką. Naszym głównym celem jest oczywiście ciągła dywersyfikacja i ulepszanie oferty dla wszystkich klientów, zarówno indywidualnych, jak i biznesowych – podsumowuje Dariusz Polak.

INK

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram