Jak zrobić landing page?

Data dodania: 17 lutego 2022

Landing page to inaczej strona docelowa. Tym terminem określa się strony www poświęcone jednemu, konkretnemu celowi, co pozwala na maksymalne skupienie uwagi odbiorcy.

Landing page’e w związku z tym doskonale sprawdzają się do promowania nowych usług lub produktów pojawiających się w Twojej ofercie, ale nie tylko – za ich pośrednictwem można także skutecznie zbierać leady oraz zapisy na newsletter lub organizowane wydarzenia. Innymi słowy, strona docelowa ma wiele zastosowań.
Jak zrobić landing page, który rzeczywiście zagwarantuje Ci konwersję?

Landing page w WordPressie

WordPress to doskonałe narzędzie do pracy z treściami, które cieszy się zresztą bardzo dużą popularnością. Nic dziwnego! Korzystając z tego oprogramowania możesz z powodzeniem stworzyć atrakcyjną wizualnie i funkcjonalną stronę lub bloga internetowego. Dodatkowo, WordPress pozwala również na zaprojektowanie estetycznych landing page’y, czyli stron docelowych. Jak to zrobić? Które rozwiązanie może okazać się w Twoim przypadku najbardziej skuteczne? Możesz zdecydować się na samodzielne stworzenie szablonu w PHP, ale jeśli nie masz na to czasu lub nie posiadasz wymaganych umiejętności, istnieje również opcja zlecenia tej czynności programiście.

Dodatkowo, do dyspozycji masz darmowe oraz płatne szablony, z których możesz skorzystać, o ile znajdziesz taki, który będzie odpowiadał Twoim indywidualnym potrzebom. Chcąc zwiększyć zakres dostępnych w ramach platformy WordPress funkcji możesz także skorzystać z repozytorium WordPressa i wyszukać dedykowane wtyczki do tworzenia landing page’y.

Landing page na platformie Landingi

Stworzenie strony docelowej za pomocą intuicyjnego edytora jest możliwe również za pośrednictwem platformy Landingi, która do dyspozycji użytkowników oddaje ponad 400 edytowalnych szablonów, które można dopasować do swoich oczekiwań. Dzięki edytorowi będziesz w stanie własnoręcznie zaprojektować funkcjonalny landing page, bez konieczności korzystania z pomocy programisty co oznacza jedno – możliwość zredukowania kosztów. Dzięki narzędziu, jakim są Landingi możesz stworzyć także lejki marketingowe i pop up’y.

Co więcej, należy zaznaczyć, że chociaż kreator landing page’y został stworzony z myślą o wszystkich użytkownikach, również tych, którzy nie mają wiedzy w zakresie programowania, funkcjonalność strony docelowej może zostać wzbogacona przez zaprogramowane elementy, np. widżet kodowany w HTML. Zarówno pop-up’y, jak i landing page’ możesz dodać do swojej strony w WordPressie. Wystarczy, że zainstalujesz odpowiednią wtyczkę platformy Landingi.

Szablony kreatora platformy Landingi są, jak już wyżej wspomnieliśmy, edytowalne. Oznacza to, że jeżeli jest taka potrzeba, możesz w nich podmienić tekst lub obrazki i stworzyć landing page, który będzie wystarczająco przejrzysty, ale jednocześnie atrakcyjny wizualnie. Projektując stronę docelową zwróć uwagę na to, żeby nie przeładowywać jej niepotrzebnie treścią. Nie oznacza to oczywiście, że masz sztucznie minimalizować ilość potrzebnego tekstu, ale skonstruować go w sposób, który będzie atrakcyjny i angażujący dla odbiorcy oraz zachęcający do konwersji, przy jednoczesnym braku znudzenia dużą objętością opublikowanej treści. Zwróć uwagę na to, żeby najważniejsze informacje, zgodnie z zasadami web writingu, podkreślić lub w miarę możliwości, wypunktować.

Podsumowując: landing page’e można tworzyć samodzielnie, ale jeśli nie posiada się wystarczających umiejętności w zakresie programowania, warto skorzystać z innych dostępnych opcji. Ciekawym rozwiązaniem jest kreator platformy Landingi. Dzięki wtyczce integrującej Landingi z WordPressem możliwe jest wyświetlanie landing page’y na stronie www działającej właśnie w WordPressie.

Dołącz do newslettera

Copyright © ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Antygen.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design