Jak skutecznie prowadzić biuro nieruchomości w czasie pandemii COVID-19

Data dodania: 2 lipca 2020
Kategoria:
Foto: Aspect Nieruchomości

Na temat wpływu pandemii COVOD-19 na biznes nieruchomości napisano setki artykułów. Wiemy, że pandemia dotknęła wszystkich uczestników rynku, od biur nieruchomości, poprzez notariuszy, banki, developerów po osoby fizyczne i firmy, których transakcje kupna lub sprzedaży zostały po prostu zamrożone.

Pandemia klarownie pokazała, że biura zrzeszone w ramach struktur franczyzowych, lepiej radzą sobie w sytuacjach kryzysowych. Partnerzy franczyzowi, którzy działają w ramach struktury ASPECT Nieruchomości mogli liczyć na:

1. Przejęcie części kosztów przez Franczyzodawcę. Na czas pandemii obniżono opłaty stałe pobierane od Franczyzobiorców o 50%.
2. Przygotowano procedurę pozwalającą prowadzić działania operacyjne, tak aby zachowując najwyższe standardy bezpieczeństwa, spełniając wytyczne Ministerstwa Zdrowia, pracować z Klientami online.
3. Wszystkie szkolenia dotychczas realizowane w Centrum Szkoleniowym ASPECT Nieruchomości w Łodzi zostały przygotowane we wersji online.   
4. Oddziały, które miały taką potrzebę otrzymały od ASPECT Nieruchomości narzędzia wspomagające sprzedaż (m.in. kamerę do wirtualnych spacerów 360)
5. Wprowadzono cykliczne spotkania online właścicieli biur sieci ASPECT. Celem spotkań jest wymiana najlepszych praktyk, dzielenie się wiedzą, wspólne szukanie inspiracji i rozwiązań zwiększających skuteczność w obecnej sytuacji.    
6. Zbliżoną formułę ASPECT Nieruchomości zaproponował wszystkim Agentom działającym w sieci, wprowadzając inicjatywę „Porozmawiajmy o nieruchomościach”. To cykliczne spotkania z Ekspertem ASPECT Nieruchomości, na których Agenci z całej Polski mają okazję omówić kluczowe punkty związane z realizowanymi przez nich transakcjami lub znaleźć odpowiedź na ważne dla nich pytania.   

Tylko lepiej zorganizowana, efektywna organizacja może szybciej przygotować się na zmieniające się otoczenie rynkowe. Przez cały okres pandemii ASPECT Nieruchomości jest w stałym kontakcie ze swoimi Partnerami, a oni stale monitorują sytuację swoich Klientów. Dzięki temu płynnie realizowane są transakcje Klientów, wszystkie biura w sieci są dochodowe, a właściciele wraz z pracownikami mają przestrzeń na szukanie dalszych możliwości rozwoju biznesu.

Jak sytuację na rynku widzą osoby, które na co dzień pracują z Klientami. Zdaniem Pani Anny Dryjańskiej, Agenta z poznańskiego biura ASPECT Nieruchomości:

„Naturalnie odczuwalny jest wpływ COVID-19 na gospodarkę oraz nastroje konsumenckie, ale nie zmienia to faktu, że nadal mamy rzeszę Klientów, którzy chcą sprzedać lub kupić nieruchomość. W przypadku Poznania, nie widzę spadku zainteresowania zakupem, na pewno mamy przesunięcie finalizacji transakcji z kwietnia na maj i czerwiec”.  

W podobnym tonie wypowiada się Pan Radosław Łęcicki z oddziału ASPECT Nieruchomości Warszawa Mokotów:

„Na pewno rynek nieruchomości uległ zmianie, ale on wciąż ewoluuje, pandemia przyspieszyła pewne procesy, przykładem jest większe wykorzystanie technologii cyfrowych w obsłudze Klientów. Rynek nieruchomości w czasie COVID-19 jest nadal bardzo dynamiczny i daje wiele możliwości. Ilość Klientów zainteresowanych zakupem swojego własnego mieszkania lub domu jest spora”.         

Rynek pośrednictwa nieruchomości w Polsce to przestrzeń, która daje wiele możliwości. Funkcjonowanie w ogólnopolskiej sieci ASPECT Nieruchomości jest gwarancją szybkiego wejścia w biznes, solidnego wsparcia ze strony Franczyzodawcy, pełnego bezpieczeństwa i możliwości rozwoju w ramach organizacji z kilkuletnią historią. Chętnych do prowadzenia własnego biznesu nie brakuje.

ASPECT Nieruchomości 1 lipca 2020 roku otworzy kolejne swoje biuro. Placówka w podwarszawskim Serocku specjalizować się będzie w nieruchomościach znajdujących się w przepięknych obszarach wzdłuż linii brzegowych Narwi, Bugu oraz Zalewu Zegrzyńskiego.   

Dołącz do newslettera

Copyright © ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Antygen.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design