Jak podbić rynek zabawek

Autor: Redakcja
Data dodania: 2 czerwca 2015
Kategoria:
Foto: Stoisko Kreatywne Maluchy

Foto: Stoisko Kreatywne Maluchy

Postawić stolik i krzesełka. Pozwolić bawić się do woli, pokazać jak się tworzy ciekawe postaci samemu – i sprzedaż zagwarantowana. 

Według szacunków sprzedaż zabawek w kraju sięgnęła 2 mld zł, czyli wzrosła w porównaniu z 2013 rokiem o około 10%, podczas gdy w poprzednich latach dynamika nie przekraczała kilku proc. Jest to perspektywiczny, a zarazem trudny rynek. Czasy, gdy zwykłe regały z zabawkami były oblegane przez tłumy dzieci i ich opiekunów minęły. O tym, czy sprzedawca odniesie sukces decyduje cena, jakość i sposób prezentacji. Na rynku wyróżni się ten, kto ma nie tylko interesujący produkt, ale też pomysł na przyciągnięcie uwagi małego klienta.

Jedną z nietypowych koncepcji sklepu z zabawkami przedstawiła firma Kreatywne Maluchy, stawiająca stoiska w centrach handlowych. Ideą tego biznesu jest połączenie warsztatów plastycznych ze sprzedażą.

Część stoiska przeznaczona jest do ekspozycji, podczas gdy druga służy do zabawy z dziećmi. Jakie korzyści płyną z tego rozwiązania? Rodzice mają możliwość przekonać się czy produkt przypadł do gustu ich pociechom. Natomiast centrum handlowe zyskuje darmowy event, dzieci przyjemną i kreatywną zabawę, a właściciel stoiska reklamę i stałą sprzedaż.

Sieć sklepików małego artysty Kreatywne Maluchy rozwija się we franczyzie. Firma ma otwartą rekrutację na franczyzobiorców. Doświadczenie w branży nie jest wymagane. Minimalne środki finansowe potrzebne na rozpoczęcie działalności to 12 tys. zł netto.

Proponujemy zacząć od jednego punktu. Po tym, jak działalność zostanie odpowiednio rozwinięta, warto pomyśleć o następnych. Myślę, że mając trzy dobrze funkcjonujące wyspy można uzyskać już niezły dochód – mówi Marcin Skwarek ze sklepiku Kreatywne Maluchy.

Dodaje, że mocną stroną tej franczyzy jest niski własny wkład finansowy, działanie w miłej i ciekawej branży, połączenie zabawy ze sprzedażą oraz świadomość, że swoją działalnością przyczyniamy się do rozwoju i edukacji dzieci.

Wyspa prezentuje kilkanaście serii produktów, które klient może zobaczyć „w akcji”. Co roku wzbogacamy oferty o kreatywne nowości i wciąż szukamy kolejnych. Mamy gotowe rozwiązania sprawdzone w praktyce, co zmniejsza ryzyko biznesowe – kontynuuje Marcin Skwarek.

Firma zapewnia swoim partnerom lokalizacje w najlepszych centrach handlowych, kompleksową pomoc w otwarciu sklepu, stałe wsparcie szkoleniowe i marketingowe, doradztwo w zakresie zarządzania przedsiębiorstwem i wyłączność terytorialną.

INK

W celu uzyskania szczegółowych informacji na temat konceptu Kreatywne Maluchy zapraszamy do naszej bazy systemów franczyzowych. 

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Data dodania: 11 sierpnia 2022
Ponad połowa Polaków akceptuje pracę na czarno
Data dodania: 10 sierpnia 2022
Sieć Duży Ben ma już 250 sklepów
Data dodania: 9 sierpnia 2022
Franczyza czy własny biznes?
Data dodania: 8 sierpnia 2022
Franczyza na niepewne czasy

zobacz więcej

Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram