HummusBar, marka promująca zdrowe jedzenie tradycyjnej kuchni izraelskiej rozpoczęła rozwój we franczyzie. Do końca tego roku ma powstać około sześciu punktów franczyzowych.
– Mamy jedną restaurację własną oraz dwie franczyzowe. Przygotowujemy kolejną jednostkę franczyzową w okolicach ul. Stawki w Warszawie. Do końca roku chcielibyśmy otworzyć około sześciu barów we franczyzie – mówi nam Paweł Majewski, manager ds. sprzedaży HummusBar.
Dodaje, że firma negocjuje już warunki podjęcia współpracy na zasadzie franczyzy w Krakowie. Marka chciała by też wejść do Łodzi, Wrocławia, Lublina i Poznania.
HummusBar to sieć barów promujących zdrowe jedzenie tradycyjnej kuchni izraelskiej. Jej dewizą jest serwowanie świeżych potraw. Dania na bazie hummusu przygotowywane są codziennie z najświeższych produktów. Pierwsze HummusBary powstały w Warszawie. Oferta barów kierowana jest do osób ceniących dania wegetariańskie i wegańskie, jak również lubiących wybrane potrawy mięsne.
Na sumę inwestycji w lokal składa się kilka elementów, m.in.: opłata licencyjna (do indywidualnego uzgodnienia z franczyzobiorcą), zakup sprzętu (65-75 tys. zł) i koszty adaptacji lokalu, które są zależne od stanu wyjściowego i powierzchni.
Hummus pochodzi ze starożytnego Egiptu, dzięki swoim zaletom szybko zyskał uznanie i obecnie podbija świat – od Indii do Ameryki, Wielkiej Brytanii czy Nowej Zelandii, a teraz dostępny jest w Warszawie. Wytwarzany jest z nasion ciecierzycy pospolitej. Występuje w wielu wariantach, np. jako zimna przekąska spożywana z chlebem pita. Zasadniczymi składnikami są ciecierzyca, ugotowana i utarta, zmiażdżony czosnek, tahini (pasta sezamowa), oliwa i sok z cytryny, przyprawy, niekiedy pietruszka oraz kmin rzymski.
INK
Osoby zainteresowane franczyzą HummusBar zapraszamy do naszej bazy konceptów franczyzowych.