W ciągu najbliższych 5 lat franczyzobiorca otworzy pięć nowych centrów Regus w południowo-wschodnich dzielnicach mieszkaniowych Warszawy i jej przedmieściach.
IWG, największy na świecie operator przestrzeni elastycznych i coworkingowych, działający m.in. pod takimi markami jak Regus i Spaces, ogłosił swoją pierwszą umowę franczyzową na klaster lokalizacji w Polsce, podpisaną z firmą L&L Club. W ramach umowy IWG rozszerzy działalność na południowo-wschodnią Warszawę i jej przedmieścia, otwierając 5 nowych centrów pod marką Regus.
Partnerstwo z L&L Club zostaje nawiązane w momencie, w którym wzrost popularności pracy hybrydowej sprawił, że zapotrzebowanie na przestrzenie typu flexspace zlokalizowane poza centrami miast i blisko domów pracowników stało się priorytetowe dla wielu firm.
Dzięki tej transakcji IWG rozszerzy swoją działalność na obszary, na których wzrasta zapotrzebowanie na tego typu usługi wśród lokalnych firm i przedsiębiorców. Nowe centra będą zlokalizowane w dzielnicach Ursynów i Wilanów oraz w Piasecznie i Konstancinie, popularnych miejscowościach mieszkaniowych na południowo-wschodnich przedmieściach Warszawy. Umowa na klaster obszarowy daje franczyzobiorcy wyłączne prawo do prowadzenia działalności pod marką Regus w wyżej wymienionych lokalizacjach.
To dla nas naturalny obszar, w którym działamy i po którym poruszamy się od wielu lat. Znamy lokalne środowisko biznesowe, ludzi tu mieszkających i pracujących - jednym słowem mamy dużą wiedzę o tej części Warszawy - mówi Jacek Laskowski, Prezes Zarządu L&L Club.
L&L Club jest firmą prowadzoną przez trzech braci - Jacka, Tomasza i Łukasza Laskowskich. Początkowo skupiali się oni na spełnieniu marzeń ojca o otwarciu klubu tenisowego, który z pojedynczego kortu rozrósł się do jednego z największych tego typu obiektów w mieście pod nazwą Silva Sport, posiadającego 13 profesjonalnych kortów tenisowych oraz największy w Warszawie symulator golfa. Po odniesieniu sukcesu w tym obszarze, firma rozszerzyła swoją działalność o nieruchomości komercyjne i biurowe pod marką Forest Project, a wśród najemców pierwszego budynku przy ul. Puławskiej 543 znalazły się marki takie jak McDonald's, Sphinx i MSX International. Ponieważ bracia Laskowscy planują dalszą ekspansję na tym polu, zainteresowali się rozwiązaniami IWG flexspace i modelem franczyzowym.
Początkowo myśleliśmy o otwarciu jednej placówki typu flex office w naszym drugim biurowcu, który planujemy ukończyć w ciągu najbliższego roku. Jednak po rozmowie z zespołem IWG zdaliśmy sobie sprawę, że istnieje znacznie większy potencjał biznesowy i skala, którą możemy osiągnąć. Zdecydowaliśmy się więc na pięć lokalizacji i jak najszybsze rozpoczęcie pracy. Nie braliśmy też w ogóle pod uwagę samodzielnego prowadzenia działalności związanej z elastycznymi biurami. Analizując rozwiązania, które najlepiej pasują do naszych aktualnych projektów, zaczęliśmy szukać firmy, która ma duże doświadczenie, a także kompleksowe rozwiązania i narzędzia. Zdajemy sobie sprawę, że wejście na ten rynek bez wsparcia profesjonalistów byłoby bardzo trudne. Od IWG dostajemy od razu wiedzę, którą musielibyśmy zdobywać latami ucząc się na własnych błędach - podsumowuje Jacek Laskowski.
Model franczyzowy oferuje naszym partnerom unikalną możliwość dokonania atrakcyjnej, wysokodochodowej inwestycji z wykorzystaniem know-how lidera rynku, który mogą połączyć ze swoją lokalną wiedzą. Dzięki przedsiębiorczości i rozległej wiedzy na temat południowo-wschodnich dzielnic Warszawy, L&L Club jest idealnym partnerem do rozwoju marki Regus na tym obszarze - powiedział Michał Dorszewski, Dyrektor ds. Franczyzy IWG w regionie CEE.