Getin Bank, budujący sieć placówek m.in. w systemie franczyzowym zdobył pierwsze miejsce w tegorocznej edycji internetowego rankingu jakości obsługi w bankach, przygotowanego przez Ircenter.com.
Zestawienie zostało oparte na jakościowej analizie spontanicznych wypowiedzi użytkowników mediów społecznościowych. Na zwycięstwo Getin Banku wpłynęły: zdecydowany wzrost liczby pozytywnych opinii na temat oferowanego systemu transakcyjnego oraz wysokie oceny aplikacji Getin Mobile.
W tegorocznym zestawieniu Ircenter.com analizowano opinie na temat banków, opublikowane przez internautów w okresie od września 2013 r. do września 2014 r. Pod uwagę brano dwa kryteria: bezwzględną liczbę pozytywnych wypowiedzi na temat jakości obsługi banków oraz relatywny odsetek pozytywnych opinii na temat każdego z czterech aspektów: tradycyjnej obsługi w placówkach, obsługi infolinii, internetowych systemów transakcyjnych i mobilnych aplikacji bankowych.
Pierwsza pozycja Getin Banku w internetowym rankingu Ircenter.com to już kolejne wyróżnienie w kategorii obsługi klienta i jakości usług w tym roku. Kompetencje w tym obszarze potwierdzają m.in. czołowe miejsca w zestawieniach na najlepszą aplikację mobilną (Money.pl, mobiRANK.pl), bankowych lokat i inwestycji (Comperia.pl), najlepsze konto osobiste (wp.pl), najlepszy kredyt gotówkowy (Totalmoney.pl) czy najlepszy kredyt samochodowy (Totalmoney.pl, eBroker.pl).
INK
Zainteresowanych współpracą w ramach sieci franczyzowej Getin Bank zapraszamy do naszej bazy konceptów biznesowych.