Interesowny patriotyzm zakupowy

Autor: Redakcja
Data dodania: 20 czerwca 2009
Kategoria:
pip_logo.jpg
pip_logo.jpgWzrasta zainteresowanie klientów krajowymi produktami. W niektórych, najbardziej popularnych sieciach handlowych stanowią one już nawet 95 proc. oferty.

Jak dowiedziała się „Gazeta Prawna” sieci poszerzają ofertę o produkty klasy premium polskich producentów, choć dzieje się to kosztem wielu importowanych specjałów.
Przypomnijmy, w pierwszym kwartale 2009 roku ruszyła nowa kampania społeczna DEMO Effective Launching i Fundacji Dajesz Pracę PL. Działania pod hasłem „Bądźmy dumni z polskich produktów” miały zbudować wśród Polaków postawę patriotyzmu konsumenckiego, która przyczynić się do omiała słabienia skutków światowego kryzysu finansowego na rynku polskim. Czyżby kampania przyniosła oczekiwane efekty?
 
Nie popadajmy w zbytnią euforię. Patriotyzm zakupowy w polskim wydaniu ma przede wszystkim podłoże ekonomiczne. Wybieramy rodzime towary nie dlatego, że chcemy wspierać polskie firmy i gospodarkę, ale głównie dlatego, że są tańsze niż zagraniczne.
Agnieszka Grabuś, 20 czerwca 2009r.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram