InPost nie zaprzecza, że popełniono błąd!

Autor: Redakcja
Data dodania: 28 marca 2009
Kategoria:
inpost_logo.jpg

inpost_logo.jpgZaraz po tym, jak opublikowaliśmy artykuł o planach rozwojowych spółki InPost odezwał się nasz czytelnik, który poddał w wątpliwość śmiałe plany rozwojowe operatora oraz kompetencje jego pracowników.

- Mam wrażenie – mówi Krzysztof Ziółkowski - że InPost nie jest zainteresowane rozwojem sieci, ponieważ jakiś czas próbowałem skontaktować się z nimi w tej sprawie, ale bezskutecznie. Trudno się dodzwonić pod podane na stronie internetowej numery (często nikt nie odbiera), kiedy zaś udało mi się dodzwonić dowiedziałem się, że pani, która widnieje na stronie ABC franczyzy jako osoba do kontaktu wcale się tym nie zajmuje. – dodaje nasz czytelnik. Jak opisuje dalej  pan Ziółkowski osoba z którą rozmawiał poinformowała go, że przekaże jego numer telefonu do osoby odpowiedzialnej za rozwój sieci w danym regionie, niestety do tej pory nikt nie próbował się z nim skontaktować. Kilkakrotnie wysyłał on również swoją aplikację drogą elektroniczną, co także nie spotkało się z odzewem. Ponadto, w mieście, gdzie potencjalnie chce on otworzyć punkt jeszcze nie ma żadnego. Jak zauważa Ziółkowski, na stronie internetowej nie ma nawet nazwiska właściciela, bądź składu zarządu i kontaktu do kogoś decyzyjnego.  - To wszystko przypomina mi moloch jakim jest Poczta Polska, gdzie kontakt z osobami decyzyjnymi oraz ogólne zainteresowanie klientem (potencjalnym partnerem biznesowym) pozostawia wiele do życzenia – kończy.

Po rozmowie z Panem Ziółkowskim postanowiliśmy skontaktować się z zarządem spółki InPost. Rafał Brzoska, Prezes Zarządu poinformował nas, że znane jest mu zdarzenie opisane przez naszego czytelnika. - Po dokładnym zbadaniu okoliczności sprawy informujemy, że winę za całe zajście ponosi pracownik InPost, który postąpił niezgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami. Jednocześnie oświadczamy, że w związku z niedostosowaniem się do standardów InPost zostały wobec niego wyciągnięte konsekwencje. – dodał. Rafał Brzoska zapewnił nas, że InPost zrobi wszystko, by w przyszłości nie dopuścić do podobnej sytuacji.  - Chcemy być profesjonalnym partnerem dla naszych klientów – tak biznesowych, jak i indywidualnych, zatem nieustannie dążymy do tego, aby współpraca przebiegała bez zarzutu. Wszelkie informacje sygnalizujące uchybienia w funkcjonowaniu spółki są cenną wskazówką, pozwalającą podnosić standardy obowiązujące w naszej firmie. – zaznaczył Brzoska.

Agnieszka Grabuś, 28 marca 2009 r.

Dołącz do newslettera

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram