Im się udało: Wykorzystać sezon na lody

Autor: Redakcja
Data dodania: 26 kwietnia 2011
Kategoria:
lody_bonanoFranczyzobiorca Lodów Bonano z Ostrołęki latem prowadzi dwa punkty, zaś zimą odpoczywa. Jego współpraca z siecią trwa już 5 lat.

- Najwięcej zapłaciłem za maszynę do lodów świderków. Wiem, że teraz Lody Bonano mają w ofercie nową za 34 tys. zł, ale wówczas nawet używana kosztowała 46 tys. zł. Przystosowanie lokalu pochłonęło ok. 10 tys. zł razem z reklamami i menu zewnętrznym. Cała inwestycja zwróciła mi się po 6 miesiącach - opowiada Dariusz Sawicki o swojej pierwszej inwestycji w punkt Lody Bonano. Było to 5 lat temu. Rok później zdecydował się na uruchomienie kolejnego punktu.

- Teraz pracuję latem, a na zimę zamykam lokale. Pomimo sezonowości nieźle mi się opłaca ta działalność - zapewnia.

W jego ocenie, bardzo istotnym elementem sukcesu jest dobrze dobrana lokalizacja. Pan Dariusz poszukiwał lokali samodzielnie, aczkolwiek w oparciu o wskazówki franczyzodawcy. Nieoceniona była także pomoc, jaką otrzymał, przy dostosowaniu ich do wymogów sanepidu. Pan Dariusz również bardzo ceni sobie w tej współpracy dbałość franczyzodawcy o to, by oferta sieci nie znudziła się klientom.

- Mamy 28 rodzajów lodów i co roku dochodzą nowości.  W tym roku mamy lody o smaku twix, bounty, snickers - prawdziwy hit. Duże profity przynosi także program lojalnościowy sieci - wyjaśnia.


Przeczytaj cały wywiad.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram