Im się udało: Licencja na odżywianie

Autor: Redakcja
Data dodania: 8 sierpnia 2011
Kategoria:
Na_zdrowie__-_zdjecie_placowki
Na_zdrowie__-_zdjecie_placowkiFranczyzobiorczyni sieci Na Zdrowie z Gdańska współpracowała z firmą przez blisko 3 lata. Znając biznes od środka, wiedziała, że ma on przed sobą dobre perspektywy rozwoju.

- Niedawno firma zaczęła rozwijać się poprzez franczyzę i postanowiła przekształcić także lokal własny na franczyzowy i właśnie mnie zaproponowała przejęcie go - opowiada Joanna Matuszyńska, dietetyk i franczyzobiorca sieci Na Zdrowie Catering Dietetyczny.

Pani Joanna nie wahała się długo, wzięła kredyt i przejęła placówkę. Uważa, że była to dobra decyzja. Lokal od początku jest zyskowny, a uzyskiwane dochody wystarczą na ratę kredytu, pokrycie wszystkich kosztów bieżących, a także wypłacenie atrakcyjnego wynagrodzenia dla Pani Joanny jako właścicielki.

- Doświadczenie w branży nie jest niezbędne, by otworzyć taki punkt - podkreśla Joanna Matuszyńska. - Jako główny dietetyk firmy jestem odpowiedzialna także za przeprowadzanie szkoleń dla nowych franczyzobiorców sieci. Obecnie, oprócz mnie, jest ich dwóch - z Warszawy - przy czym żaden z nich nie miał wcześniej do czynienia ani z gastronomią, ani z dietetyką. Szkolenia oraz wsparcie oferowane przez franczyzodawcę pozwalają nadrobić te braki. Warto dodać, że partnerzy mogą liczyć także na pomoc w ogarnięciu wszystkich spraw formalnych związanych z prowadzeniem własnej firmy. Dla mnie było to bardzo ważne. Rzeczywiście, bardzo dobrze znałam specyfikę tej konkretnej działalności, ale nigdy wcześniej nie pracowałam na własny rachunek - dodaje.

W jej ocenie, największym wyzwaniem dla przedsiębiorców prowadzących tego typu placówkę jest znalezienie odpowiednich pracowników. Zwłaszcza, że jakość posiłków i obsługa klienta jest sprawą kluczową w tym biznesie, bowiem większość klientów trafia tam z polecenia.

- Cały czas bardzo mocno staram się promować moją działalność. Wykorzystuję do tego właściwie wszystkie dostępne środki: ulotki, banery, reklamy w radiu, gazetach, a nawet kinie. Ale i tak widzę, że póki co najlepsze efekty przynosi tzw. marketing szeptany - mówi Pani Joanna.

Przeczytaj cały wywiad.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Data dodania: 30 listopada 2022
Omni-commerce – jak kupują polscy konsumenci?
Data dodania: 29 listopada 2022
Innowacje w branży edukacyjnej docenione
Data dodania: 28 listopada 2022
Franczyza Zdrowa Krowa z ambitnym planem na 2023 rok
Data dodania: 25 listopada 2022
Najlepsza oferta Black Week w tym roku

zobacz więcej

Data dodania: 30 listopada 2022
Polacy chcą żyć zdrowo, przedsiębiorcy mogą na tym zarobić
Data dodania: 28 września 2022
Analiza założeń do projektu ustawy o umowie franczyzy
Data dodania: 2 września 2022
Piękno i pieniądze
Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram