Ibiza Ice Cafe rusza z budową sieci

Autor: Redakcja
Data dodania: 27 stycznia 2010
Kategoria:

ibiza_ice_cafeW marcu uruchomi swój drugi lokal własny, który będzie się mieścił w Poznaniu. W tym samym miesiącu spółka zadebiutuje na New Connect i rozpocznie rozwój sieci franczyzowej.

Pod marką Ibiza Ice Cafe kryją się się lodziarnio-kawiarnie z segmentu premium. Pierwszy lokal powstał w maju 2009 roku we Wrocławiu, drugi zostanie otwarty w poznańskiej galerii Malta w marcu. - Kolejne lokale także będziemy otwierali w galeriach handlowych lub innych równie zatłoczonych miejscach. Pozwoli nam to na wykorzystanie efektu skali, tj. zaproszenie do naszych lokali przynajmniej części z mas ludzi, które codziennie przewijają się przez centra handlowe – mówi Tomasz Haligowski, prezes Ibiza Ice Cafe S.A. Dodaje, że w ciągu kilku tygodni firma chce zakońcyć negocjacje w sprawie następnego lokalu w kolejnym mieście wojewódzkim tak, by punkt również został uruchomiony jeszcze przed sezonem wiosenno-letnim.

Na koniec tego roku mają działać w Polsce co najmniej cztery lokale własne Ibiza Ice Cafe. Jednocześnie trwają rozmowy z pierwszymi potencjalnymi franczyzobiorcami, które również mogą zaowocować otwarciami lodziarnio-kawiarni. Wartość polskiego rynku lodów przekracza 1 mld zł rocznie, a rynku kawiarnianego 4 mld zł, przy czym średnioroczny wzrost rynku lodów i kawy wynosi ponad 10 proc. - Takie warunki stwarzają dobry klimat do budowy tego typu sieci w Polsce – twierdzi Tomasz Haligowski.

Sieć Ibiza Ice Cafe ma się wyróżniać na rynku egzotyczną stylistyką nawiązującą do hiszpańskich wysp z archipelagu Baleary. W jej rozwoju mają spółce pomóc środki pozyskane z emisji akcji. Prywatna emisja została przeprowadzona w styczniu tego roku i dała spółce zastrzyk finansowy w wysokości 1,2 mln zł, który ma być przeznaczony właśnie na budowę lokali własnych i rozruch programu franczyzowego. Kwota inwestycji niezbędna do uruchomienia punktu to ok. 500 tys. zł. W marcu spółka pojwi się na New Connect, co będzie oznaczało dla niej konieczność cokwartalnego raportownia swoich wyników. Potencjalnym franczyzobiorcom do to zaś pewną wiedzę, jak rozwija się ten biznes.

Joanna Cabaj - Bonicka
jcabaj@arss.com.pl

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Data dodania: 11 sierpnia 2022
Ponad połowa Polaków akceptuje pracę na czarno
Data dodania: 10 sierpnia 2022
Sieć Duży Ben ma już 250 sklepów
Data dodania: 9 sierpnia 2022
Franczyza czy własny biznes?
Data dodania: 8 sierpnia 2022
Franczyza na niepewne czasy

zobacz więcej

Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram