Super_8
Kloszewski znany jest m.in. ze sprowadzenia do Polski marki Intercontinental oraz pełnienia funkcji dyrektora generalnego warszawskiego pięciogwiazdkowca przez pierwsze trzy lata jego funkcjonowania na rynku. Był on także założycielem fundacji Warsaw Destination Alliance, która promuje Warszawę na świecie jak cel turystyki biznesowej. Obecnie Alex Kloszewski jest szefem działu inwestycji w sektorze hotelarskim w polskim oddziale Colliers.
Firma znana jest już w branży hotelarskiej w Polsce m.in. z negocjowania umów franczyzowych oraz podjęcia się roli zarządcy hoteli przy niektórych projektach realizowanych w ramach sieci Holiday Inn oraz Hilton. Teraz podjęła się wprowadzenia na polski rynek zupełnie nowej marki Super 8. Cel to otwarcie minimum 10 obiektów w 5 lat.
Super 8 to marka hoteli ekonomicznych, odpowiadająca standardowi 1,5-2 gwiazdek. Najbardziej znana jest w Stanach Zjednoczonych, gdzie działa ok. dwóch tysięcy hoteli tej sieci. Najczęściej są to obiekty przydrożne. W cenie noclegu goście otrzymują dostęp do internetu oraz śniadanie. Alex Kloszewski, udzielając niedawno wywiadu dla czasopisma branżowego "Hotelarz", w którym zapowiadał wprowadzenie marki Super 8 do Polski, podkreślił, że są to inwestycje niskonakładowe i powinny być zyskowne już przy 35 proc. obłożenia.
Super 8 będzie pierwszą marką z grupy Wyndham, która pojawi się na polskim rynku. Portfolio grupy tworzą także takie marki jak m.in. Wyndham Hotels and Resorts, Ramada, Days Inn, Wingate by Wyndham, TRYP by Windham, Howard Johnson Travelodge oraz Knights Inn. W sumie firma dysponuje liczbą ok. 7200 hoteli posiadającymi ponad 600 tys. pokoi. Sam Wyndham bezpośrednio zarządza tylko kilkoma najbardziej prestiżowymi obiektami. Pozostałe działają na zasadzie franczyzy - ich właścicielami i operatorami są zewnętrzne podmioty.