W pierwszym półroczu 2015 roku Telepizza rozwijająca się w Polsce w formacie franczyzy zanotowała najwyższą sprzedaż od ostatnich 4 lat.
Pozytywne wyniki sieci pizzerii Telepizza to m.in. efekt otwarcia lokali w nowym wizerunku, zmiana wystroju części istniejących restauracji oraz uruchomienia mobilnych restauracji czyli foodtrucków.
Firma wprowadza obsługę kelnerską w części lokali oraz poszerzyła menu o nowe produkty. Istotnym elementem nowego wystroju jest również otwarta kuchnia, dzięki której produkcja pizzy odbywa się na oczach klientów.
Pizzerie w nowej odsłonie funkcjonują w Markach, Kościerzynie, Mrokowie, Jaworznie, Krakowie oraz w Warszawie. Każda z restauracji zaczęła zarabiać już w pierwszym miesiącu działalności.
– Widzimy, że kierunek przyjętych zmian wpływa bardzo pozytywnie zarówno na postrzeganie marki przez klientów, jak i zyski z prowadzonej działalności jakie osiągają nasi franczyzobiorcy. W związku z tym w przyszłości będziemy dalej kontynuować rozpoczętą strategię zmian – mówi Leszek Nowak, menedżer ds. rozwoju Telepizza Poland.
W tym roku franczyzodawca zamierza uruchomić jeszcze cztery pizzerie franczyzowe w nowym formacie. Placówki będą funkcjonowały m.in. w Nakle, Bełchatowie, Jeleniej Górze oraz w Warszawie.
Oprócz otwarć w tradycyjnym modelu pizzerii, w 2015 roku Telepizza postawiła na rozwój mobilnego formatu gastronomicznego. Przebojem okazały się foodtrucki, które pozwoliły marce zaistnieć w nowych lokalizacjach – zwłaszcza w kurortach turystycznych (Władysławowie, Mielnie, Krynicy Morskiej i Mikołajkach) oraz podczas imprez plenerowych i festiwali muzycznych. Telepizza obsługiwała cateringowo m.in. Openera i Przystanek Woodstock, pokaz pirotechniczny na Stadionie Narodowym i wiele innych wydarzeń.
Wszystkie te zmiany wprowadzone w ostatnim czasie zaowocowały pozytywnymi wynikami sprzedażowymi, osiągając w ostatnim kwartale pierwszego półrocza wzrosty przekraczające 10%.