Lekki spadek obrotów, niewielki przyrost powierzchni - tak najkrócej można podsumować zeszły rok w wykonaniu sieci sklepów E.Leclerc.
Obroty sieci spadły z 2,77 mld zł w 2012 do 2,75 mld zł w 2013. Leclerc tłumaczy to mniejszą wartością sprzedażą paliw. Spadek cen paliwa nie skompensował zwiększonego wolumenu sprzedaży.
Marki własne Leclerca pod koniec 2013 roku osiągnęły poziom 10% całkowitego obrotu. Pod koniec roku 2013 oddano do użytku jeden nowy market w Nowym Sączu, co wpłynęło na wzrost powierzchni handlowej sklepów do poziomu 137 tys. metrów kwadratowych. Liczba klientów wzrosła o ok. 0,5%.
E.Leclerc Polska kontynuuje zapoczątkowany w 2011 roku projekt „Producenci Lokalni”. Pomaga on lokalnym przedsiębiorcom nawiązywać współpracę z siecią oraz umieszczać swoje wyroby w ofercie supermarketu. E.Leclerc zrealizował też projekt „Dbamy i mamy” Akcja miała na celu zaangażowanie społeczności lokalnych (szkół, samorządów, firm, osób prywatnych etc.) w sprzątanie terenów najbardziej zaśmieconych.
E.Leclerc to najdłużej działająca w Polsce, bo już od 1995 roku, sieć super i hipermarketów. Jest stowarzyszeniem niezależnych przedsiębiorców.