Grupa Jeronimo Martins ogłosiła wyniki za trzy kwartały 2013 roku. Skonsolidowana sprzedaż wzrosła o 11,5% do poziomu 8,7 mld euro. Wzrost sprzedaży LFL (like-for-like, bez uwzględniania nowych sklepów) po 9 miesiącach 2013 roku wyniósł 4,8%, a w Q3 - 4%.
EBITDA Grupy wzrosła o 7,8% do 573 mln euro. Zysk netto firmy wyniósł 281 mln euro. Prognozy analityków mówiły, że spółka zarobi 124 mln euro, wynik o 9 mln gorszy oznacza spadek o 3,8% w stosunku do zeszłego roku.
Spółka podtrzymuje, że na inwestycje wyda w 2013 r. 600-650 mln euro, z czego 450 mln euro w Polce. W trzecim kwartale JMP otworzył w naszym kraju 66 sklepów Biedronka, a od początku roku w 128. Obecnie sieć ma 2245 placówki.