Łowca bramek w reprezentacji Polski w piłce nożnej oraz twarz marki 50 style -Tomasz Frankowski szykuje się do spotkania z fanami w Lublinie.
W maju br. Tomasz Frankowski został twarzą marki 50 style, która buduje swoją pozycję poprzez rozwój sieci sklepów franczyzowych. Gwiazda sportu pojawiła się już w pierwszych materiałach reklamowych brandu, które zaprezentowano tuż przed startem Mistrzostw Świata w piłce nożnej. W najbliższym czasie planowane są kolejne działania z jego udziałem. 21 lipca Tomasz Frankowski spotka się ze swoimi fanami w sklepie 50 style w C.H. Atrium Felicity w Lublinie.
Właściciele marki planują, że w tym roku pojawi się 15 kolejnych sklepów franczyzowych. Jak mówił nam wcześniej Tomasz Stawski, kierownik ds. rozwoju franczyzy od początku tego roku zostało uruchomiono 5 nowych sklepów.
Od początku 2014 roku otworzyliśmy 5 sklepów franczyzowych 50 Style - w Żarach, Bełchatowie, Chrzanowie, Tomaszowie Mazowieckim oraz Jaśle. Do końca roku przewidujemy uruchomienie kolejnych 10 placówek we franczyzie – powiedział nam Tomasz Stawski, kierownik ds. rozwoju franczyzy.
W jego ocenie, brak ciekawej alternatywy dla rozwoju franczyzy w Polsce w segmencie odzieżowym oraz problemy finansowe konkurencji wzmacniają pozycję marki 50 Style.
– Stabilność finansowa spółki Marketing Investment Group (MIG), która jest właścicielem znaku towarowego i marki sieci franczyzowej 50 Style, w tych trudnych czasach sprawia, iż w oczach naszych potencjalnych franczyzobiorców jesteśmy postrzegani jako firma godna polecenia, otwierająca nowe perspektywy – zaznaczył kierownik ds. rozwoju franczyzy.
System franczyzowy, w ramach którego zorganizowana została sieć 50 Style, jest modelem depozytowym. Istotą takiej formy współpracy jest zapewnienie potencjalnemu franczyzobiorcy sprawdzonego konceptu działania wraz z niezbędnym zatowarowaniem, przy jednoczesnym ograniczeniu ponoszonych przez niego kosztów.
INK