Guess otwiera salony w centrach handlowych i przy ulicach większych miast

Autor: Redakcja
Data dodania: 26 kwietnia 2013
Kategoria:

Firma Guess Poland tylko od początku marca otworzyła cztery salony w dużych centrach handlowych, m. in. w Domu Mody Klif, Galerii Mokotów, Centrum Handlowym Manufaktura w Łodzi oraz w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku. Do sieci dołączył też sklep na placu Trzech Krzyży w Warszawie.

Gdański salon, który został otwarty w oparciu o system franczyzowy, to najmłodsze dziecko marki Guess w Polsce. Sklep oferuje odzież damską, męską, dziecięcą oraz bogatą gamę akcesoriów: toreb, pasków, obuwia, a także biżuterii i zegarków.

Firma Guess Poland posiada łącznie 7 własnych sklepów w kraju. Ponadto w ramach sieci działa także kilka sklepów prowadzonych przez franczyzobiorców. Koszty przystąpienia do systemu franczyzowego negocjowane są indywidualnie.

Pierwszy salon własny marki w Polsce został otwarty w grudniu 2012 roku w Centrum Handlowym Złote Tarasy. Znalazł się on na parterze galerii i zajął 285 mkw. powierzchni.
Firma Guess Inc. posiada obecnie ok. 1500 salonów marki, które mieszczą się w 90 krajach. Artykuły z logo Guess można kupić za pośrednictwem oficjalnego sklepu internetowego o zasięgu globalnym. Właścicielem marki na świecie jest Guess Inc. z Los Angeles. Za rozwój salonów w Polsce odpowiada firma Guess Poland sp. z o.o.

Adam Gieras

Dołącz do newslettera

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram