Pod koniec stycznia w Łodzi odbyło się sezonowe spotkanie menagerów Grupy Redan z kierownikami salonów oraz franczyzobiorcami z całej Polski. Rozmawiano o maksymalizacji efektywności współpracy dwóch stron. Celem spotkania było podsumowanie udanego 2012 roku oraz przedstawienie strategii na rok 2013. Zaprezentowano również wiosenną kolekcję odzieży.
Na początku stycznie Grupa Kapitałowa Redan zaprezentowała wstępne wyniki przychodów za 2012 rok, które w odniesieniu do roku 2011 wzrosły o 15%.
Redan SA jest operatorem znanych detalicznych marek odzieżowych: Top Secret, Troll i Drywash oraz sieci dyskontów odzieżowych TextilMarket. Spółka funkcjonuje w ramach Grupy Kapitałowej, która zajmuje się projektowaniem, marketingiem oraz dystrybucją odzieży. Redan zleca swoją produkcję fabrykom w Polsce, Chinach, Indiach Turcji, Korei i Bangladeszu.
W Polsce Grupa Kapitałowa zatrudnia dwa tysiące osób. Sprzedaż prowadzona jest w sieci ponad 500 sklepów detalicznych, w ramach której znajdują się mono i multibrandowe salony oferujące odzież marek Top Secret, Troll i Drywash oraz dyskontowe sklepy Textilmarket. Redan powstał w 1995 roku, a w 2003 roku akcje Spółki zostały dopuszczone do publicznego obrotu na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Spółka aktywnie wspiera Fundację Happy Kids.
Adam Gieras