Grupa Muszkieterów uruchamia programy rozwojowe dla swoich przedsiębiorców

Data dodania: 8 grudnia 2022
Kategoria:

W Światowym Tygodniu Przedsiębiorczości Grupa Muszkieterów uruchomiła dla swoich franczyzobiorców dwa programy rozwojowe: Akademię Przedsiębiorczości Muszkieterów oraz Praktycy dla Praktyków.

Programy są owocem opracowanej Polityki Szkoleń i Rozwoju. Mają pomóc właścicielom sklepów Bricomarché i Intermarché w bardziej efektywny sposób dzielić się wiedzą oraz rozwijać swoje umiejętności. W ramach pierwszej z zainagurowanych inicjatyw, podejmowane będą działania rozwojowe w obszarze wzmacniania poziomu przedsiębiorczości właścicieli sklepów Bricomarché i Intermarché.

– Oprócz tego, że przedsiębiorców zrzeszonych w Grupie, na co dzień wspieramy operacyjnie w prowadzeniu punktów sprzedaży, dbamy również o ich rozwój osobisty. Jesteśmy przekonani, że idee przyświecające Akademii będą dla właścicieli inspirujące oraz przełożą się na rzeczywiste korzyści personalne i zawodowe. Działając holistycznie i wspierając samodoskonalenie, chcemy skutecznie zachęcać ich do podejmowania dalszych kroków zmierzających w kierunku poszerzania własnych kompetencji w określonych dziedzinach – Bartłomiej Tarłowski, Menadżer ds. rozwoju franczyzy i komunikacji korporacyjnej.

W ramach Akademii zrealizowano już pierwsze moduły szkoleniowe w zakresie siły i odporności psychicznej. Ich celem było wzmocnienie kompetencji interpersonalnych odpowiadających za zarządzanie własną kondycją psychofizyczną, ale również efektywnością i organizacją.
Kolejną inicjatywą Akademii Przedsiębiorczości Muszkieterów była, zorganizowana pod koniec października, konferencja tematyczna dla właścicieli sklepów. Podczas spotkania w Poznaniu trzech znanych ekspertów podzieliło się swoją wiedzą i doświadczeniami. Wśród nich byli dr Jacek Bartosiak, publicysta i pisarz, ekspert w dziedzinie geopolityki i strategii, Jakub B. Bączek, jeden z najlepszych trenerów mentalnych w Polsce, oraz Martyna Wojciechowska, podróżniczka, dziennikarka oraz pisarka.

Drugi z programów rozwojowych oferowanych przez Muszkieterów obejmie cykl wewnętrznych warsztatów edukacyjnych i nosi nazwę Praktycy dla Praktyków. Jest on dedykowany przedsiębiorcom, którzy będą mogli wymieniać się swoją wiedzą, doświadczeniem, praktyką czy unikatowymi rozwiązaniami wprowadzonymi w sklepach.

Szkolenia będą przeprowadzane w różnych formach: webinarów, paneli dyskusyjnych czy warsztatów, w zależności od specyfiki danego obszaru.
– Głównymi wartościami Grupy Muszkieterów są solidarność i współzależność. Dlatego program Praktycy dla Praktyków opieramy na zaangażowaniu przedsiębiorców, których będziemy zachęcali do dzielenia się swoją wiedzą z innymi właścicielami sklepów. Każdy z prelegentów otrzyma merytoryczne wsparcie w przygotowaniu prezentacji i swojego wystąpienia – podsumował Marek Sawa, właściciel dwóch supermarketów Bricomarché, członek Komitetu Wykonawczego Grupy Muszkieterów.

Informacje o Grupie Muszkieterów w Polsce

Grupa Muszkieterów jest zrzeszeniem blisko 500 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. W 2021 r. obroty Grupy Muszkieterów wyniosły blisko 8,9 mld złotych. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska. Grupa Muszkieterów jest regularnie nagradzana w licznych konkursach i rankingach, m.in. na Liście 2000 dziennika „Rzeczpospolita”, czyli w zestawieniu największych firm w Polsce (56. pozycja w 2021 r.), w rankingu „Top 500 CEE” przygotowywanym przez „Rzeczpospolitą” we współpracy z firmą Coface (98. miejsce w 2021 r.), w rankingu „1000 największych firm w Polsce” „Gazety Finansowej” (47. miejsce w 2020 r.), w zestawieniu Najwięksi money.pl (48. pozycja w 2021 r.) czy w rankingu „30 najpopularniejszych franczyz” magazynu „Franczyza & Biznes” (16. miejsce w 2021 r.). Muszkieterowie są obecni w 4 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii i Portugalii.

Sprawdź ofertę w katalogu

Finanse

  • Minimalna kwota: 400 000 zł (kapitał własny, który od początku pracuje na wyniki spółki)
  • Opłata wstępna: brak
  • Opłata bieżąca: za koncesję znaku firmowego – składka liczona od obrotu
  • Opłata marketingowa: zakup gazetek, akcje promocyjne np. reklama w TV – według budżetu ustalonego na dany rok

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design