Grupa Muszkieterów inwestuje w coraz lepszą obsługę i nowy system kasowy

Autor: MK
Data dodania: 15 kwietnia 2022
Kategoria:

Muszkieterowie stale inwestują w nowe rozwiązania technologiczne dla swoich sieci Intermarché i Bricomarché. Grupa prowadzi prace nad wymianą systemu kasowego we wszystkich supermarketach na najnowocześniejszy na polskim rynku, umożliwiający lepsze spełnianie potrzeb klientów oraz samych sklepów. Dodatkowo przeznaczyła do tej pory 15,4 mln złotych na zakup nowych serwerów i stacji roboczych.

Trwają przygotowania do zmiany systemu kasowego w sklepach Intermarché i Bricomarché, zarządzanych przez Grupę Muszkieterów. Nowe rozwiązanie umożliwi lepsze identyfikowanie indywidualnych potrzeb konsumentów w ramach tzw. karty klienta. Program pilotażowy systemu rozpocznie się w połowie bieżącego roku, a wprowadzenie oprogramowania we wszystkich supermarketach planowane jest do końca 2022 roku.

Jeszcze lepsza identyfikacja potrzeb klientów możliwa będzie dzięki powiązaniu paragonów z danymi osobowymi, co ułatwi rozpoznanie indywidualnych preferencji i powtarzalnych zachowań zakupowych. Dodatkowo nowy system pozwoli na wdrożenie kas samoobsługowych i mobilnych, usługi scan&go oraz innych ułatwień dla klientów w sklepach obu sieci. Na jego bazie stworzona zostanie także nowa wersja elastycznego programu lojalnościowego Intermarché.

– Kontynuujemy wieloletnie inwestycje w najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne, które umożliwiają nam intensywny rozwój w obszarze analityki i budowania lojalności. Możemy czerpać zarówno z doświadczenia naszej Grupy z innych rynków, jak również obserwacji działań konkurentów, dzięki czemu jesteśmy w stanie zaprojektować jeszcze lepsze rozwiązania. Wymiana systemu kasowego we wszystkich sklepach sieci Intermarché i Bricomarché to kolejny, starannie zaplanowany i ważny krok na ścieżce naszego długofalowego rozwoju – mówi Marc Dherment, Dyrektor Generalny Grupy Muszkieterów w Polsce.

Ponadto Grupa Muszkieterów przeprowadziła już wymianę serwerów i stacji roboczych w placówkach swoich sieci. Inwestycja o wartości 15,4 mln złotych ma na celu poprawę wydajności sklepowych systemów informatycznych oraz zwiększenie poziomu bezpieczeństwa.

Sprawdź ofertę w katalogu

Finanse

  • Minimalna kwota: 400 000 zł (kapitał własny, który od początku pracuje na wyniki spółki)
  • Opłata wstępna: brak
  • Opłata bieżąca: za koncesję znaku firmowego – składka liczona od obrotu
  • Opłata marketingowa: zakup gazetek, akcje promocyjne np. reklama w TV – według budżetu ustalonego na dany rok

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 30 listopada 2022
Polacy chcą żyć zdrowo, przedsiębiorcy mogą na tym zarobić
Data dodania: 28 września 2022
Analiza założeń do projektu ustawy o umowie franczyzy
Data dodania: 2 września 2022
Piękno i pieniądze
Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram