Grupa Kolter, właściciel sklepów Hobby4Men.com, których oferta skierowana jest głównie do aktywnych mężczyzn chce zwiększyć sprzedaż przez Internet i zapowiada rozwój we franczyzie.
Z końcem maja we wrocławskiej galerii handlowej Magnolia Park otwarty został salon firmowy sieci Hobby4Men.com. Właściciel marki - polska grupa Kolter zapowiada, że do końca roku otworzy kolejne 2-3 sklepy w galeriach zlokalizowanych w największych miastach kraju. Równocześnie firma stawia na dalszy rozwój sklepu internetowego Hobby4Men.com, co ma zapewnić jej zachowanie synergii działań online i offline.
– Rozwój Hobby4Men.com opieramy na koncepcji połączenia wzajemnie uzupełniających się obecności w galeriach handlowych oraz sprzedaży przez Internet. Do końca roku otworzymy jeszcze 2-3 nowe salony z szyldem tej marki. Sklepy powstaną w największych miastach kraju, o liczbie mieszkańców przekraczającej 500 tys. osób – mówi dyrektor generalny grupy Kolter, Mirosław Klekot.
Firma zamierza też wejść z marką Hobby4Men.com na rynek franczyzowy. Szczegóły dotyczące swojego programu franczyzowego przedstawić ma w III kw. br.
Zmianom poddawana jest również najważniejsza marka grupy, czyli sieć sklepów Broń.pl. Niedawno rozpoczęto modernizację witryny internetowej sklepu, zarówno pod względem wizualnym, jak i technicznym. Prace nad innowacyjnymi funkcjonalnościami potrwają jednak jeszcze kilka miesięcy.
Firma Kolter została założona w 1991 r. Od ponad 20 lat jest prowadzi sprzedaż hurtową i detaliczną artykułów strzeleckich oraz obronnych, niewymagających posiadania zezwolenia. W skład grupy wchodzą m.in. sklepy sieci Broń.pl i Hobby4Men.com.