Groszek przyznaje Złote Groszki

Autor: Redakcja
Data dodania: 5 kwietnia 2011
Kategoria:
GROSZEK_1Podobnie jak inne sieci franczyzowe zrzeszające sklepy spożywcze na dość luźnych zasadach, tak i Groszek zdecydował się zaproponować swoim partnerom nowy wariant szerzej zakrojonej współpracy.

- Poprzez program Złoty Groszek chcemy w szczególny sposób wyróżniać naszych ambitnych partnerów, wejść na wyższy poziom współpracy i ściślejszą kooperację handlową. Do dziś certyfikat programu Złoty Groszek otrzymało już ponad 40 placówek sieci - mówi Marcin Jeżyna, wiceprezes zarządu, dyrektor sprzedaży i rozwoju sieci Groszek.

Groszek obecnie działa w strukturach Grupy Handlowej Emperia. Jeśli jednak dojdzie do przejęcia jej części dystrybucyjnej przez Eurocash, Groszek także trafi w ręce nowego właściciela. Obecnie do sieci należy ok. 1100 placówek, w większości są to niewielkie sklepy osiedlowe.

Sklepy z certyfikatem Złotego Groszka mają często nieco większą powierzchnię, a swoim konceptem działania zbliżone są do supermarketu. Najnowszy Groszek, uhonorowany certyfikatem Złotego Groszka został otwarty w minioną sobotę w Wadowicach Górnych. Sklep ma 340 mkw. powierzchni i proponuje klientom kilka tysięcy pozycji asortymentowych. Sklep wyróżnia się wyjątkowo bogatą ofertą owoców i warzyw, a także stoiskiem mięsnym, na którym są sprzedawane lokalne wyroby Zakładu Mięsnego Dobrowolscy.

Na początku marca ruszył natomiast największy sklep wchodzący w skład sieci Groszek. Mieści się on w Galerii Szubryt w Nowym Sączu i ma ok. 600 mkw. powierzchni.

- Ten sklep jest zarządzany przez doświadczonego franczyzobiorcę, który efektywnie prowadził już placówkę naszej sieci. Właśnie takim ambitnym partnerom, którym zależy na podnoszeniu jakości swoich sklepów oraz wypełnianiu centralnie ustalanych standardów, dedykujemy program Złoty Groszek - mówi Paweł Rozpara, kierownik ds. kluczowych klientów sieci Groszek.

Przyznany certyfikat, oprócz honorowego tytułu Złoty Groszek, daje franczyzobiorcy szereg dodatkowych korzyści, w tym między innymi dostęp do preferencyjnych warunków handlowych  u głównego dostawcy sieci - spółki Tradis.

Nowy program Groszka wpisuje się w trend obserwowany ostatnio na rynku franczyzy w branży FMCG - sieci proponujące dotychczas dość luźne zasady współpracy starają sie je zacieśniać. I tak np. sieć 34 z Grupy Bomi wprowadziła program TOP, z którego skorzystało już ok. 250 sklepów, a do końca 2013 r. ma ich być 700. Natomiast sieć budowana przez Grupę Specjał - Nasz Sklep - posiada program Premium, do którego do końca bieżacego roku ma przyłączyć się 100 sklepów. Podobne rozwiązania wdrażają także inne sieci.

JCB

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram