Grene stawia na e-marketing

Data dodania: 29 sierpnia 2014
Autor: Redakcja
Kategoria:
Grene stawia na e-marketing; Foto: Grene

Grene, właściciel sieci sklepów oferujących techniczne wyposażenie dla rolnictwa chce zająć większy obszar w przestrzeni internetowej. Firma podpisała umowę z agencją Ideacto, której zadaniem jest stała obsługa e-marketingowa w zakresie content marketingu.

Decyzja o współpracy z Ideacto była przemyślana i poparta wcześniejszymi obserwacjami tego czym się zajmują, jak to robią i jak się dzielą swoją wiedzą z rynkiem. Bezpośrednie rozmowy przed decyzją były bardzo obiecujące, a po decyzji upewniliśmy się, że znaleźliśmy odpowiedniego partnera do współpracy – mówi Jarosław Łuczak, Szef Marketingu i E-commerce w Grene.

Izabela Strońska, strateg w agencji Ideacto dodaje z kolei, że pierwszym etapem współpracy z Grene było stworzenie strategii komunikacji.

 Ponieważ pracujemy w metodyce Design Thinking, kluczowe było poznanie potrzeb internautów. Zaczęliśmy od przeprowadzenia badań etnograficznych z grupą docelową, następnie, w toku warsztatów i ścisłej współpracy z właścicielem marki Grene powstała strategia komunikacji – tłumaczy.

W takcie prac nad strategią wykorzystano również jedno z podstawowych narzędzi tej metodyki - stworzono Customer Journey Map, czyli schemat ścieżki jaką przebywa typowy przedstawiciel grupy docelowej podczas kontaktu z marką.

Na kanwie przeprowadzonych badań byliśmy już w stanie precyzyjnie dobrać optymalne narzędzia i kanały komunikacji, w których obecnie podejmujemy działania contentowe. Strategia uwzględnia specyfikę grupy docelowej, cele biznesowe klienta, uwarunkowania technologiczne, czyli świętą trójcę skutecznego projektowania – kontynuuje Izabela Strońska.

Ponadto, na podstawie wypracowanej strategii komunikacji, Ideacto stworzy bloga marki Grene, a następnie zajmie się jego stałą obsługą w zakresie tworzenia i uzupełniania treści. Takie działania wpisują się w coraz mocniejszy trend content marketingu. Obecnie treści w Internecie staje się coraz większą wartością, budując nie tyko pozycje firmy w wyszukiwarkach, ale także wpływają na kreowanie wizerunku eksperta i pozwalają na tworzenie silnej marki.

Grene to firma działająca na polskim rynku od 1996 roku. W jej firmowych sklepach na terenie całej Polski można znaleźć szeroki asortyment zaopatrzenia dla rolnictwa - od części do maszyn i ciągników, przez drobne sprzęty i artykuły gospodarcze, aż po odzież roboczą. Sprzedaż prowadzona jest także poprzez sklep internetowy.

Właściciel marki oferuje też franczyzę. W ciągu 2 lat funkcjonowania sieci franczyzowej Grene uruchomione zostały 24 sklepy, co oznacza, że firma otwiera przynajmniej 1 sklep w miesiącu. Biorąc pod uwagę wszystkie aspekty uruchomienia sklepu specjalistycznego tak szybkie tempo zasługuje na uwagę wszystkich tych, którzy myślą o własnym, sprawdzonym biznesie. Planuje się, że w 2014 roku Grene otworzy ponad 15 nowych sklepów.

Sprawdźcie ofertę franczyzową sieci Grene w naszej bazie systemów.

INK

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram