Greenpoint chce mieć 150 sklepów

Data dodania: 19 kwietnia 2017
Kategoria:
Foto: Greenpoint

To plany na najbliższe dwa lata. Polska marka odzieżowa, która pod koniec 2016 roku miała 110 salonów (w tym 37 franczyzowych) chce otwierać około 15 sklepów rocznie.

W tym roku pod marką Greenpoint zostały już otwarte sklepy m.in. w Galerii Borek we Wrocławiu oraz w Galerii Piastów w Legnicy i Auchan Mikołów. Firma rozwija się zarówno w formacie własnym, jak i franczyzowym. Jak zaznacza Marek Szostak członek zarządu spółki Greenpoint, zainteresowanie franczyzą rośnie.

Do końca tego roku zostaną otwarte kolejne sklepy w galerii Twierdza w Kłodzku oraz w galerii Navigator w Mielecu. Firma podpisała też umowę z Galerią Północną w Warszawie, gdzie na jesień otwarty zostanie flagowy sklep marki Greenpoint. Sklep o powierzchni 142 m².

Marka Greenpoint jest obecna na rynku od 2002 roku. Jej wyłącznym dystrybutorem jest spółka GREENPOINT, która poza sprzedażą tradycyjną prowadzi sklep internetowy. Średnia powierzchnia sklepów sieci Greenpoint to od 80 do 120 m². W przypadku franczyzy, minimalna kwota inwestycji jest ustalana indywidualnie w zależności od lokalizacji, która jest uzgadniania z Greenpoint.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram