Sieć punktów sprzedaży Golden Rose powiększyła się o kolejne stoiska z kosmetykami kolorowymi.
Nowe stoiska franczyzowej sieci pojawiły się w galerii handlowej Cuprum Arena w Lubinie oraz w centrum handlowym Serenada w Krakowie (jest to czwarte stoisko firmowe w tym mieście). Obecnie trwają rozmowy z kolejnymi galeriami, w których zostaną otwarte kolejne stoiska franczyzowe.
Powierzchnia sprzedaży stoisk Golden Rose nie przekracza wielkości 3 m na 2,4 m. Minimalna kwota inwestycji potrzebna na uruchomienie takiego punktu sprzedaży wynosi 50 tys. zł. Firma szuka do współpracy w oparciu o franczyzę osób przedsiębiorczych, o zdolnościach menadżerskich, które osobiście zaangażują się w prowadzenie stoiska Golden Rose.
Zainteresowania związane z makijażem i modą sprawią, że prowadzenie tego biznesu będzie jeszcze przyjemniejsze, ale nie jest to wymóg jaki stawiany jest franczyzobiorcom.
Franczyzobiorcą systemu Golden Rose może zostać każdy kto posiada kapitał inwestycyjny na pokrycie opłaty wstępnej, zatowarowanie stoiska i zakup sprzętu komputerowego i dysponuje wynajętą powierzchnią w centrum handlowym odpowiednią pod stoisko Golden Rose. Doświadczenie w branży kosmetyków kolorowych nie jest wymagane.