Golden Rose na wzroście

Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: Golden Rose
Golden Rose na wzroście

Franczyzowa sieć stoisk oferujących kosmetyki kolorowe otworzyła kolejny punkt sprzedaży.

Otwarcie naszego kolejnego stoiska odbyło się 2 lutego w Galerii Łódzkiej i jest to stoisko firmowe – mówi portalowi franczyzwpolsce.pl Urszula Sypniewska, kierownik ds. marketingu i pr marki Golden Rose.

Jak dodaje, obecnie sieć składa się z 44 franczyzowych punktów i 37 własnych. Firma ma otwartą rekrutację kandydatów na franczyzobiorców. Poszukuje osób przedsiębiorczych, o zdolnościach menadżerskich, które osobiście zaangażują się w rozwój własnego biznesu w ramach sieci Golden Rose. Minimalna kwota inwestycji potrzebna na uruchomienie takiego punktu sprzedaży wynosi 50 tys. zł.

Z „Raportu o stanie branży kosmetycznej w Polsce 2017. 15 lat rozwoju” wynika, że na polskim rynku kosmetyków działa około 400 podmiotów. Są to firmy międzynarodowe, duzi polscy gracze oraz średnie, małe i mikroprzedsiębiorstwa. Taka struktura zapewnia niezbędną różnorodność branży i stanowi o jej silnych podstawach.

Ostatnie lata to intensywny czas rozwoju branży kosmetycznej w Polsce. Wielkie koncerny międzynarodowe konkurują z licznymi małymi polskimi producentami. Ile jest wart rynek kosmetyków w Polsce? Z wyliczeń firmy doradczej Deloitte wynika, że jego wartość w 2016 roku wyniosła 16 mld zł, a dzięki działalności przemysłu kosmetycznego polska gospodarka wytworzyła ponad 7 mld zł wartości dodanej, zapewniając miejsca pracy 43 tysiącom osób. Szacuje się, że w 2021 roku wartość rynku kosmetyków w Polsce wyniesie 20 mld zł.

Więcej informacji o ofercie franczyzy Golden Rose znajduje się w naszej bazie systemów sieciowych.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram