Golden Rose chce zwiększyć sprzedaż dzięki franczyzie

Autor: Redakcja
Kategoria:
Golden Rose

– W 2014 roku stawiamy na rozwój franczyzy. Jest to jeden ze sposobów, który zapewnia rozwój dystrybucji i wzrost sprzedaży. W ramach systemu franczyzowego planujemy otwarcie 30 nowych punktów sprzedaży – mówi Natalia Karaś, specjalista ds. marketingu Golden Rose.

Do tej pory firma podpisała 29 umów franczyzowych. Do końca kwietnia tego roku otworzy 8 stoisk, na większość lokalizacji ma już chętnych.

Przez cały okres umowy oferujemy franczyzobiorcom atrakcyjne warunki, m.in. niską kwotę inwestycji (od 40 tys. zł), brak opłat bieżących i marketingowych, atrakcyjne marże, profesjonalne szkolenia czy kompleksowe wsparcie na każdym etapie realizacji – opowiada Natalia Karaś.

Partnerzy Golden Rose otrzymują sprawdzony i zyskowny koncept biznesowy i kompleksowe wsparcie na każdym etapie realizacji inwestycji. Korzystają też z ogólnopolskiej promocji marki i profesjonalnych szkoleń dla pracowników. Franczyzobiorcą systemu Golden Rose może zostać każdy, kto posiada kapitał inwestycyjny na pokrycie opłaty wstępnej, zatowarowanie stoiska i zakup sprzętu komputerowego. Partner musi też dysponować wynajętą powierzchnią w centrum handlowym i być gotowy odbyć program szkoleń w zakresie prowadzenia i zarządzania stoiskiem firmowym.

Foto: stoisko firmowe Golden RoseRynek kosmetyczny jest bardzo nasycony. Niewiele jest jednak firm, które oferują kosmetyki wysokiej jakości w przystępnej cenie. Jest to na pewno naszym największym atutem. Staramy się również nieustannie podążać za trendami, wprowadzając na rynek nowe produkty lub wzbogacając istniejące już linie. Dzięki temu możemy wciąż zaskakiwać nasze klientki – kontynuuje Natalia Karaś.

Dodaje, że Polki to konsumentki wymagające i świadome. Przy wyborze kosmetyku coraz częściej kierują się składem produktu i jego właściwościami. Wybierają kosmetyki doskonałej jakości, ale również takie, które nie zawierają szkodliwych substancji, nie obciążają skóry i nie szkodzą jej. Zwracają też uwagę na to, czy kosmetyki nie są testowane na zwierzętach, a opakowania poddają się recyklingowi.

Firma Golden Rose jest wyłącznym dystrybutorem kosmetyków Erkul Cosmetics. Na polskim rynku działa od 2003 roku. Oferuje takie marki jak: Golden Rose, Classics, Miss Selene oraz Roxanne. Produkty tej firmy eksportowane są do 80 krajów m.in. do: Stanów Zjednoczonych, Niemiec i Włoch.

Natalia Karaś zaznacza, że najwyższej próby półfabrykaty to istota w produkcji kosmetyków najlepszej jakości. Komponenty cieni do powiek sprowadzane są z Włoch, światowego lidera w tej dziedzinie. Esencje do perfum pochodzą od francuskiego dostawcy, ściśle współpracującego z największymi producentami perfum. Z kolei kredki Golden Rose są wytwarzane w niemieckiej firmie Stabilo. Erkul Cosmetics ma świadomość, że produkty kosmetyczne bezpośrednio oddziałują na ludzkie zdrowie, dlatego też kładzie duży nacisk na przeprowadzanie badań i testów naukowych. Wszystkie projekty realizowane są przez grupę kosmetologów w dziale badawczo-rozwojowym. Eksperci współpracują także z doradcami z Włoch i Francji. Golden Rose to firmą, która dba o środowisko naturalne. Wszystkie opakowania mogą być poddawane recyklingowi, a jej produkty nie są też testowane na zwierzętach.

Jeśli jesteście zainteresowani współpracą z firmą Golden Rose, sprawdźcie jej ofertę w naszej bazie systemów franczyzowych.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram