GLO-STORY rozwija sieć partnerską

Autor: Redakcja
Data dodania: 5 grudnia 2016
Kategoria:
Foto: GLO-STORY
Marka odzieżowa rozwija sieć partnerską.

Firma kieruje swoją ofertę do właścicieli sklepów i butików, w których sprzedawane są markowe ubrania. Współpracę z nią mogą nawiązać także osoby, które chciałyby rozpocząć działalność w branży fashion.

Poszukujemy przedsiębiorców, którzy chcieliby zająć się sprzedażą odzieży marki GLO-STORY. Współpraca z nami odbywa się na zasadach partnerskich, nie narzucamy naszym klientom minimalnych ilości zamówienia. Nasza kolekcja liczy ponad 1300 modeli ubrań damskich, męskich i dziecięcych – mówi Łukasz Wiśniewski z GLO-STORY Poland.

Z marką GLO-STORY współpracują partnerzy w całej Europie - w Hiszpanii, Francji, Niemczech, Czechach, Estonii, na Ukrainie, a nawet w Rosji.

W Polsce współpracuje z nami ponad 60 partnerów handlowych, do końca 2017 roku chcemy osiągnąć liczbę 100 sklepów partnerskich – kontynuuje Łukasz Wiśniewski.

Marka GLO - STORY działa w naszym kraju od 2014 roku. Polski oddział znajduje się w Łazach pod Warszawą, gdzie na powierzchni ponad 1000 m² można obejrzeć całą kolekcje ubrań.

Firma jest bezpośrednim producentem odzieży. Jej asortyment obejmuje bogate wzornictwo i kolorystykę, a także szeroką gamę rozmiarów. Centrala firmy i jej główny oddział mieści się w Budapeszcie na Węgrzech.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram