Glazura za grosze zatrzymała się na 20 punktach

Autor: Redakcja
Data dodania: 10 maja 2011
Kategoria:

Glazura_za_grosze_fotoW najbliższym czasie nie planuje uruchamiania kolejnych namiotów z towarem dyskontowym. Dlaczego?

– Oferta namiotów działających pod szyldem Glazura za grosze to w większości towar dyskontowy, niższy gatunkowo od tego oferowanego w salonach łazienek. Tymczasem takiego towaru obecnie brakuje na rynku, bowiem fabryki nastawione są na podnoszenie jakości produkcji. Chcemy odpowiedzialnie podchodzić do współpracy z naszymi franczyzobiorcami, zależy nam na tym, by ich biznesy były rentowne. Dlatego też koncentrujemy się na zapewnieniu właściwego zaopatrzenia działającym punktom. I na chwilę obecną nie planujemy kolejnych otwarć. Sytuacja na rynku cały czas się zmiania, dlatego nie wykluczamy, że za jakiś czas znów zaczniemy rozbudowywać tę sieć – mówi portalowi FranczyzawPolsce.pl Dariusz Pojęta z firmy Glazura Królewska.

Glazura Królewska rozwija dwie sieci franczyzowe: Glazura Królewska Salon Łazienek z szerokim wyborem produktów wysokiej jakości oraz usługami komplementarnymi (jak np. projektowanie łazienek, dokonywanie pomiarów etc.) oraz Glazura za grosze z asortymentem niższej jakości. Punkty Glazury za grosze lokowane są w specjalnych namiotach, które zapewnia franczyzodawca. Franczyzobiorca musi zaś dysponować gruntem (własnym lub dzierżawionym), na którym namiot można postawić. Koszt takiej inwestycji to ok. 15 tys. zł.

– Widzimy, że wśród klientów jest zapotrzebowanie na takie produkty. Glazura niższej jakości, a tym samym tańsza chętnie jest wykorzystywana do wykładania pomieszczeń gospodarczych czy garaży. Sprzedaż punktów Glazura za grosze charakteryzuje się jednak wyraźną sezonowością, chłodne miesiące nie sprzyjają bowiem remontom w tego typu pomieszczeniach – wyjaśnia Dariusz Pojęta.

Obecnie w sieci Glazura za grosze działa 20 punktów. Znacznie więcej – 34 placówki – liczy Glazura Królewska Salon Łazienek. Ta druga sieć rozwija się bardzo dynamicznie w ostatnim czasie. W 2010 roku otwarto 15 nowych salonów, a na ten rok zaplanowano kilkanaście kolejnych. Szacowany koszt inwestycji to ok. 150 tys. zł, zaś okres zwrotu wynosi średnio 1,5 roku.

– Z dostępem do towaru wysokiej jakości nie ma najmniejszych problemów. Ponadto w salonach seznowość jest praktycznie niezauważalna – dodaje Dariusz Pojęta.

Joanna Cabaj - Bonicka

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram