Glazura Królewska przekracza plany

Autor: Redakcja
Data dodania: 3 grudnia 2010
Kategoria:

Glazura Królewska wnętrze salonuOd początku roku firma sprzedała 15 licencji. W sobotę rusza 32. salon łazienek należący do sieci. W przygotowaniu są kolejne placówki.

Glazura Królewska to sieć specjalistycznych salonów łazienek, w których można zakupić kompleksowe wyposażenie (meble, płytki, ceramikę), a także skorzystać z usługi projektowania tego pomieszczenia. Sklepy otwierane są na zasadzie franczyzy w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców, obecnie przede wszystkim w południowej i zachodniej Polsce.

W ostatnim czasie nowe salony powstały m.in. w Puławach, Tczewie, Poznaniu, Słupsku i Chojnicach. A jutro otwarty zostanie salon w Gnieźnie, który będzie 32. placówką należącą do sieci. Wskazuje to na spore zainteresowanie ofertą Glazury Królewskiej ze strony franczyzobiorców, bowiem jeszcze na początku tego roku firma prognozowała, że zakończy go z liczbą 30 placówek. W kolejnych lokalizacjach trwają już prace adaptacyjne.

- Towarzyszymy franczyzobiorcy na każdym etapie powstawania jego własnego biznesu, by zwiększyć szansę powodzenia przedsięwzięcia i wzmocnić pozycję względem konkurencji. Wspieramy go w decyzji w sprawie wyboru lokalu, projektujemy salon z uwzględnieniem wszelkich zasad handlowo-marketingowych, rekrutujemy personel, stosujemy innowacyjny system ekspozycji, oddajemy do dyspozycji autorski program sprzedażowo-magazynowy, który pozwala na optymalizację wykorzystania czasu pracy w salonie, podejmujemy ogólnopolskie działania marketingowe - to tylko część wsparcia, jakie otrzymuje nasz partner - wylicza Dorota Placzyńska, manager ds. rozwoju i sprzedaży Glazury Królewskiej.

Glazura Królewska Salony ŁazienekFirma partycypuje także w kosztach otwarcia salonu franczyzowego, dostarczając m.in. meble ekspozycyjne, innowacyjną płytkotekę oraz szafy ekspozycyjne w jednolitym standardzie wizualizacji.

- Zmienia się rynek i oczekiwania klientów. Trzeba ich przyciągnąć wyrazistością i atrakcyjną wizualnie koncepcją sklepu. Nowy typ umeblowania umożliwia swobodne zmiany w proporcjach asortymentu w zależności od specyfiki lokalizacji, sezonu czy promocji organizowanych przez producentów i dostawców. A to skutkuje znacznym wzrostem obrotów - mówi Placzyńska.

Obecnie pod szyldem Glazura Królewska funkcjonuje 31 sklepów, z czego 3 są własnością firmy, zaś 28 należy do franczyzobiorców. Kapitał niezbędny do przystąpienia do systemu to ok. 150 tys. zł.

Joanna Cabaj - Bonicka

ZOBACZ TAKŻE:

Baza sieci: Glazura Królewska Salon Łazienek
Baza sieci: Consus Salon Łazienek
Baza sieci: Glazura za grosze
Małopolska i Śląsk na celowniku Glazury Królewskiej

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram