– Zakładamy, że na koniec 2014 roku będziemy mieć do 90 salonów sprzedaży, w tym 81 salonów własnych Gino Rossi oraz 56 salonów własnych Simple CP. Podtrzymujemy także plany otwarcia nowych sklepów franczyzowych za granicą w Czechach i na Słowacji oraz w krajach nadbałtyckich – poinformował zarząd spółki.
Po trzech kwartałach br. skonsolidowane przychody ze sprzedaży Grupy Gino Rossi wyniosły 193,5 mln zł i wzrosły o 22% w porównaniu rok do roku.
– Poprawiliśmy także rentowność. Skonsolidowana marża brutto w okresie trzech kwartałów tego roku (bez sprzedaży komponentów w spółce Simple) wzrosła do 51,2% wobec 46,5% marży brutto wypracowanej w tym samym okresie roku ubiegłego roku. Przy publikacji wyników zawsze podkreślamy, że podnoszenie efektywności Grupy Gino Rossi jest dla nas jednym z kluczowych celów, które konsekwentnie realizujemy – podał w komunikacie zarząd grupy.
Skonsolidowany zysk ze sprzedaży po trzech kwartałach 2014 roku wzrósł do 10,5 mln zł wobec 3,9 mln zł w tym samym okresie roku ubiegłego. Poprawę wyników zanotowano także na poziomie zysku operacyjnego (EBIT). Po trzech kwartałach tego roku EBIT wynosi 9,6 mln zł i wzrósł o 172% rok do roku. Zysk netto po trzech kwartałach 2014 roku wyniósł 2,7 mln zł, wobec 407 tys. zł wyniku netto w tym samym okresie w ubiegłym roku.
Zarząd Gino Rossi podkreśla, że w trzecim kwartale spółka była skoncentrowana na realizacji celów emisji akcji z czerwca tego roku. Zostały zrealizowane działania w zakresie zmian w organizacji produkcji oraz rozwoju sieci sprzedaży, na które były przeznaczane środki finansowe z wpływów z emisji.
INK