ginorossi_zdjecie
Obecnie w ramach sieci handlowej Gino Rossi funkcjonuje 80 salonów własnych zlokalizowanych w centrach handlowych na terenie kraju. Spółka współpracuje również z grupą 100 klientów multibrandowych sprzedających obuwie Gino Rossi. W związku z nową strategią rozwoju, spółka planuje w ciągu najbliższych 2 lat uruchomić około 20 punktów franczyzowych. Salony będą otwierane w miastach poniżej 200 tys. mieszkańców według nowego standardu aranżacyjnego.
To kolejny krok do poprawienia wyników finansowych. Najpierw spółka zwiększyła marżę brutto na sprzedaży obuwia, zmniejszyła koszty sprzedaży i koszty ogólne zarządu. Z drugiej strony lepiej dostosowano asortyment do potrzeb klientów, zwiększono udział kolekcji produkowanych w Polsce oraz poprawiono łańcuch dostaw gotowych produktów.
W 2011 roku pod marką Gino Rossi zostało otwartych pięć sklepów własnych i jeden franczyzowy o łącznej powierzchni 619 mkw.