Spółka GH PL Plus, wspólne przedsięwzięcie Bać Pol, Piotr i Paweł oraz Topaz, nie zwalnia tempa. Na ostatnim posiedzeniu Rady Nadzorczej, w której zasiadają patroni aliansu strategicznego (czyli Leszek Bać, Zbigniew Paczóski oraz Piotr Woś), zgodnie potwierdzono średniookresowe plany rozwoju oraz zatwierdzono niezbędne do ich realizacji środki. W związku z tym Zarząd w osobach Prezesa Waldemara Mirocha oraz Wiceprezesa Tadeusza Rysiukiewicza, może zdecydowanie przyspieszyć działania operacyjne spółki.
W decydującą fazę weszła budowa portfolio należącej do GH PL Plus marki Lubię. Ma ona już 90 produktów (a planowane jest 140). Są one sukcesywnie wprowadzane na rynek poprzez sieci detaliczne zintegrowane z uczestnikami przedsięwzięcia, bądź bardzo blisko z nimi współpracujące.
Wypracowane zostały standardy w zakresie wspólnej reprezentacji w kontaktach zewnętrznych, co dało podwaliny do bardzo intensywnych rozmów z producentami w zakresie warunków zakupowo-handlowych. Mają one doprowadzić do unifikacji i optymalizacji warunków, a tym samym do stworzenia uczestnikom przedsięwzięcia perspektyw prowadzenia biznesu porównywalnych z tymi, jakie mają sieci zagraniczne.
Dedykowany zespół menedżerski GH PL Plus pracuje nad modelem logistyki w całej Polsce, opartym o istniejące zasoby logistyczne udziałowców. Definiowane są założenia do integracji systemów IT, wspomagających w przyszłości ogólnopolski system logistyczny projektowany właśnie przez GH PL Plus.
– Projekt GH PL Plus ma dla Grupy Kapitałowej Bać Pol znaczenie strategiczne, a partnerskie wewnętrzne zasady idealnie wpisują się w naszą wizję i filozofię prowadzenia biznesu. Skala podejmowanych działań pokazuje, że powstaje realna platforma integracji polskiego kanału tradycyjnego. Dlatego bardzo się w to angażujemy, a inicjatywy GH PL Plus będę wspierały realizowaną przez nas strategię rozwoju, czyli budowanie sieci SPAR i Słoneczko oraz równoległe tworzenie systemu logistycznego i organizacyjnego wspierającego lokalne polskie sieci oraz niezależne polskie sklepy – definiuje Prezes Leszek Bać.
Rozmach, uczciwe zasady współpracy, a przede wszystkim partnerskie relacje decydują o unikatowości projektu GH PL Plus. To zaś powoduje, że dużo innych sieci chce już teraz podjąć pełną współpracę z GH PL Plus, a także dołączyć do grona udziałowców przedsięwzięcia. To pozwala bardzo optymistycznie spoglądać na cel długoterminowy jakim jest zintegrowanie wokół projektu minimum 2.500 placówek detalicznych kanału tradycyjnego, czyli powstanie realnej i bardzo silnej alternatywy wobec obecnych liderów rynku.